گلکسی A31

شرکت سامسونگ از اسمارت‌فون میان‌رده گلکسی A31 به صورت رسمی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ از جدیدترین عضو خانواده تلفن‌های سری گلکسی A با نام گلکسی A31 رونمایی کرد. صفحه‌نمایش این تلفن، نسبت به گلکسی M31 دارای ابعاد بلندتری بوده و هم‌چنین، باریک‌تر از آن است. سنسور اثرانگشت هم از بدنه پشتی به همین صفحه‌نمایش منتقل شده است.

نمایشگر 6.4 اینچی سوپرآمولد گلکسی A31 با رزولوشن 1080p و شکاف U شکل برای دوربین سلفی 20 مگاپیکسل در بدنه تلفن قرار دارد. نسبت ابعاد تصویر در این نمایشگر 20:9 بوده و همین موضع باعث می‌شود که ضخامت آن 2 میلی‌متر کم‌تر از گلکسی M31 باشد. هم‌چنین، وزن تلفن نیز کاهش یافته است.

گلکسی A31

دوربین چهارگانه هندست میان‌رده سامسونگ با همان آرایش عمودی و ظاهر شبیه به تلفن‌های گلکسی M در بدنه پشتی خودنمایی می‌کند. مجموعه دوربین گلکسی A31 از یک لنز اصلی 48 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.0 و پیکسل‌های 0.8 میکرومتری، یک دوربین التراواید 8 مگاپیکسل با میدان دید 123 درجه‌ای، یک دوربین ماکرو اختصاصی 5 مگاپیکسل و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسل تشکیل شده است.

سامسونگ هیچ جزییاتی درباره تراشه مورد استفاده در این تلفن منتشر نکرده است، اما نتایج بنچمارک‌های این تلفن به چیپست Helio P65 شرکت مدیاتک اشاره می‌کنند. این تراشه دارای دو هسته Cortex-A75 بوده که از چهار هسته A73 موجود در گلکسی M31 جدیدتر و قدرتمنتر است. البته، رقابت بسیار نزدیکی بین عملکرد این دو تراشه وجود دارد.

اسمارت‌فون میان‌رده سامسونگ گلکسی A31 از یک باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده می‌کند. فرآیند شارژ باتری این تلفن توسط پورت USB-C با سرعت 15 وات انجام می‌شود.

گلکسی A31

این گوشی در چهار رنگ مشکی (Prism Crush Black)، آبی (Prism Crush Blue)، قرمز (Prism Crush Red) و سفید (Prism Crush White) روانه بازار خواهد شد. لازم به ذکر است که فریم جلویی تلفن و جایگاه دوربین در همه رنگ‌بندی‌ها مشکی است. قیمت و زمان عرضه گلکسی A31 به‌زودی مشخص می‌شود.

اگر بخواهیم مقایسه کوتاهی بین گلکسی A31 و M31 داشته باشیم، هندست عضو خانواده سری گلکسی M دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. هم‌چنین، تلفن مذکور از یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپری بهره می‌گیرد که بیشتر از تلفن جدید سری A است. نسخه پایه گلکسی M31 با حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت معرفی شده است. این گوشی با قیمت 205 دلار در زمان عرضه به فروش می‌رسید. بنابراین، باید منتظر ماند و دید که میان‌رده جدید سری A با چه قیمتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH