سامسونگ گلکسی A51 5G

اولین تصویر از تلفن سامسونگ گلکسی A51 5G به بیرون درز کرد

شرکت سامسونگ به‌زودی از اسمارت‌فون گلکسی A51 5G رونمایی می‌کند. هم‌اکنون نیز تصاویر واضحی از این گوشی، پیش از رونمایی آن منتشر شده است. نسخه 5G گلکسی A51 شباهت زیادی به نسخه 4G خود دارد، اما الگوی قاب پشتی آن همانند گلکسی A91 5G است. این تصویر توسط Evleaks، افشاگر معتبر منتشر شده است، بنابراین، می‌توان با اطمینان کامل آن را تایید کرد.

سامسونگ گلکسی A51 5G

ما در اوایل روز گذشته، شماره مدل SM-A516N را در وب‌سایت کره‌ جنوبی سامسونگ مشاهده کردیم. این شماره مدل پس از چند ساعت در لیست بنچمارک گیک‌بنچ نیز رویت شد که نشان می‌داد تلفن جدید سامسونگ از تراشه اگزینوس 980 استفاده می‌کند.

اکنون به لطف تصویر منتشر شده از گلکسی A51 با اینترنت  5G علاوه بر مشخصات فنی می‌توان از مشخصات ظاهری آن نیز آگاه شد. البته، انتظار می‌رود که تفاوت‌های دیگری در این تلفن نسبت به مدل 4G مشاهده شود، چرا که آنتن‌های مورد نیاز برای اتصال به شبکه 5G بسیار بزرگ‌تر و پیچیده‌تر هستند. در این میان، امیدواریم که سامسونگ ظرفیت باتری تلفن را کاهش ندهد.

اجزای ظاهری تلفن نیز نسبت به مدل 4G تغییر نکرده‌اند؛ دوربین اصلی گلکسی A51 5G با همان آرایش L شکل در بدنه پشتی قرار گرفته است که احتمال می‌دهیم به سنسور 48 مگاپیکسل مجهز شده باشد. با توجه به این که مشخصات ظاهری این گوشی همانند مدل قبلی خود است، می‌توان حدس زد که این موضوع به احتمال زیاد درباره نسخه 5G گلکسی A71 نیز صدق خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH