تبلت سامسونگ گلکسی تب S6 لایت در وب‌سایت آمازون دیده شد

تبلت سامسونگ گلکسی تب S6 لایت به‌همراه مشخصات و قیمت در وب‌سایت آمازون آلمان ظاهر شده و حالا می‌توان گفت که تقریبا به‌طور رسمی معرفی شده است. این تبلت در واقع به عنوان نسخه تنزل‌یافته گلکسی تب S6 که سال گذشته با چیپست اسنپ‌دراگون 855 رونمایی شد، عرضه خواهد گردید. گلکسی تب S6 لایت که روی سایت آمازون لیست شده، قرار است در تاریخ 2 آوریل به فروش برسد.

سایت آمازون آلمان به برخی از مشخصات اصلی این تبلت اشاره کرده است. این دستگاه از قلم استایلوس S Pen پشتیبانی خواهد کرد و ابعاد آن ۲۳.۵ در ۱۵.۴در ۰.۷ سانتی‌متر و وزن‌اش ۷۹۸ گرم است.

تب S6 لایت دارای نمایشگر ۱۰.۴ اینچی است و اندروید 10 را اجرا می‌کند. چیپست دستگاه در لیست آمازون ذکر نشده، اما رم آن ۴ گیگابایت خواهد بود. این تبلت از اتصال LTE و وای‌فای پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری هم ۲۶.۳۴ وات‌ساعت ذکر شده است. قیمت تبلت ۴۷۵ دلار خواهد بود.

افشاگری در هفته گذشته گفته بود که گلکسی تب S6 لایت مجهز به نمایشگر ۱۰.۴ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰ پیکسل و چیپست اگزینوس 9611 خواهد بود. انتظار می‌رود که تبلت در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه گردد. در بخش دوربین، تب S6 لایت از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. منبع تغذیه دستگاه یک باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی است. گلکسی تب S6 لایت همچنین از بلوتوث، اتصال NFC و USB-C پشتیبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH