کمپانی ال‌جی تولید اسمارت‌فون‌های سری G خود را متوقف خواهد کرد

پیش‌تر یک گزارش مخابره شده از کره‌جنوبی ادعا کرد که ال‌جی G9 به‌عنوان یک اسمارت‌فون میان‌رده روانه بازار خواهد شد. اما اکنون اطلاعات بیش‌تری در خصوص دلایل این کار منتشر شده است. بر اساس گزارشات این اقدام به‌دنبال یک خانه‌تکانی در برند کره‌ای اجرا می‌شود و Yeon-Mo Lee؛ معاون ارشد ال‌جی الکترونیکس نیز سرپرستی این فرآیند را بر عهده دارد.

هدف از این اقدامات، احیای نام تجاری LG Chocolate است. گوشی‌های این سری پیش از ظهور اسمارت‌فون‌ها دارای محبوبیت فراوانی بودند. محصولات این سری با تمرکز بر مقوله طراحی تولید می‌شدند و برخی مدل‌های به یاد ماندنی نظیر ال‌جی BL40 New Chocolate با نمایشگر 21:9 نیز متعلق به همین برند تجاری بودند (این محصول پیش‌تر در سال 2009 معرفی شد).

این گزارش ادعا می‌کند که ال‌جی G9 به نوبه خود یک هندست ارزشمند است. کمپانی برای طراحی این محصول تلاش فراوانی به خرج داده و ال‌جی G9 را به یک هندست کاملا متفاوت از گوشی‌های 5G معرفی شده توسط رقبا تا به امروز تبدیل نموده است. ال‌جی در طراحی این محصول از برخی ویژ‌گی‌های هندست‌های سری V نظیر نمایشگر بزرگتر (6.9-6.7 اینچ) و پشتیبانی از ابزارجانبی Dual Screen بهره گرفته است. دوربین 48 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، برچسب قیمتی حدودا 900 هزار وونی (معادل 705 دلار/ 661 یورو) و تراشه اسنپ‌دراگون 765G مجهز به مودم 5G یکپارچه سایر مشخصات احتمالی ال‌جی G9 را تشکیل می‌دهند.

فناوری 5G برای ال‌جی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ چرا که کمپانی کره‌ای تلاش می‌کند تا از گوشی‌های 5G پرفروش و حتی رده پایین رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH