آنر 9A Play

اسمارت‌فون جدید آنر Play 9A به صورت رسمی معرفی شد

برند چینی آنر به عنوان زیرمجموعه شرکت هواوی از اسمارت‌فون جدید خود با نام آنر Play 9A رونمایی کرد. این گوشی به عنوان یک هندست مقرون‌به‌صرفه روانه بازار می‌شود تا خریداران زیادی را به خود جلب کند. از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این تلفن می‌توان به باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپری و دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی اشاره کرد. لازم به ذکر بوده که ظرفیت باتری آنر Play 9A حدود 1000 میلی‌آمپر بیشتر از گوشی‌های آنر 9X و آنر Play 3 است.

Play 9A از یک صفحه‌نمایش LCD با اندازه 6.3 اینچ و رزولوشن +720p بهره می‌گیرد. نمایشگر این گوشی توانایی پوشش 70 درصدی فضای رنگی NTSC را دارد. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم درون شکاف قطره‌ای شکل صفحه‌نمایش تعبیه شده است که توانایی ضبط ویدیو‌هایی با کیفیت 1080p را دارد.

آنر 9A Play

در پشت دستگاه یک دوربین دوگانه با لنز اصلی 13 مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 مشاهده می‌شود. این دوربین می‌تواند ویدیو‌هایی با رزولوشن 1080p را ضبط کند. دومین عضو مجموعه دوربین آنر Play 9A یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسل است که برای ثبت تصاویر پرتره به کار می‌رود. هیچ سنسور ماکرو یا ماژول التراواید درون مجموعه دوربین تلفن جدید آنر وجود ندارد. در مرکز بدنه پشتی نیز یک سنسور اثرانگشت برای باز کردن قفل تلفن تعبیه شده است.

آنر 9A Play

هندست جدید آنر برای پردازش اطلاعات از تراشه Helio P35 شرکت مدیاتک استفاده می‌کند. این تراشه هشت هسته‌ای دارای هسته‌های Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 است که یک رم 4 گیگابایتی آن را همراهی می‌کند. نرم‌افزار این تلفن توسط سیستم‌عامل اندروید 10 شرکت گوگل و رابط کاربری Magic UI 3.0.1 در پوسته اجرا می‌شود.

آنر 9A Play

ظرفیت حافظه داخلی آنر Play 9A برای مدل پایه به 64 گیگابایت و مدل دیگر به 128 گیگابایت می‌رسد. البته، ظرفیت حافظه تلفن می‌تواند توسط کارت microSD استاندارد تا 512 گیگابایت افزایش پیدا کند.

باتری 5000 میلی‌آمپری تلفن آنر به وسیله پورت قدیمی microUSB و سرعت 10 وات شارژ می‌شود. یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و گیرنده رادیو FM نیز در این گوشی قرار دارد. از ویژگی‌های خاص این دستگاه می‌توان به پشتیبانی آن از فناوری صدای Histen 6.0 هواوی اشاره کرد. با استفاده از این فناوری، میزان صدای خروجی بلندگوی تلفن (بدون هدفون) به 88 دسیبل می‌رسد.

آنر 9A Play

در بخش اتصالات نیز آنر Play 9A از دو سیم‌کارت و اینترنت 4G به همراه قابلیت VoLTE پشتیبانی می‌کند. تلفن جدید چینی‌ها از وای‌فای 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث نسخه 5 نیز برای اتصال به شبکه و سایر دستگاه‌ها بهره می‌گیرد. این گوشی از فناوری NFC پشتیبانی نمی‌کند.

آنر 9A Play

پیش‌فروش تلفن جدید آنر در وب‌سایت vmall.com آغاز شده است. نسخه 64 گیگابایتی آنر Play 9A با قیمت 900 یوآن چین و نسخه 128 گیگابایتی با قیمت 1200 یوآن چین به فروش می‌رسد. این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی و سبز در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. در این مرحله، هیچ صحبتی درباره عرضه تلفن جدید آنر در بازار‌های خارج از چین به میان نیامده است.

آنر 9A Play

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH