آنر 30S

آنر از جدیدترین میان‌رده خود با نام آنر 30S با دوربین 64 مگاپیکسلی پرده برداشت

برند آنر یک هفته پس از معرفی تلفن‌های جدید سری P40 توسط شرکت هواوی، از اسمارت‌فون جدید آنر 30S رونمایی کرد. این گوشی به عنوان عضو معمولی خانواده آنر 30 روانه بازار می‌شود. تلفن جدید آنر از طراحی شیشه‌ای و آلومینیومی باکیفیت، شبکه 5G دوحالته و تراشه جدید Kirin 820 5G بهره می‌برد.

آنر 30S

آنر 30S به یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حفره پانچ شده دوربین سلفی مجهز شده است که درون آن سنسور 16 مگاپیکسلی قرار دارد. در سمت راست تلفن نیز سنسور خازنی اثرانگشت به منظور باز کردن قفل آن تعبیه شده است.

دوربین اصلی آنر 30S دارای چهار عضو است که درون یک ماژول مستطیل شکل قرار گرفته‌اند. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسل به همراه یک ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسل با زوم اپتیکال 3 برابر و زوم ترکیبی 20 برابر در مجموعه دوربین این تلفن وجود دارد. یک دوربین التراواید 8 مگاپیکسلی به همراه سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسل نیز اعضای دوربین تلفن جدید آنر را تشکیل می‌دهند.

آنر 30S

درون بدنه گوشی تراشه Kirin 820 5G مشاهده می‌شود که از معماری پردازنده‌های هشت‌ هسته‌ای بهره می‌گیرد. چهار هسته ARM Cortex-A55 با حداکثر فرکانس 1.84 گیگاهرتز به همراه چهار هسته ARM-A76 با فرکانس‌های کاری متغیر درون تراشه اختصاصی هواوی گنجانده شده است. واحد پردازش گرافیکی هم از تراشه شش هسته‌ای Mali-G57 کمک می‌گیرد که توانایی پشتیبانی از ISP 5.0 (پردازنده سیگنال تصویر) را دارد. به واسطه این تراشه، عملکرد کلی تلفن و کاهش نویز تصاویر به حد تلفن‌های پرچمدار می‌رسد.

آنر 30S

در بخش نرم‌افزار آنر 30S سیستم‌عامل اندروید 10 به همراه رابط کاربری Magic UI 3.1.1 مشاهده می‌شود که این بخش از خدمات موبایل گوگل (GMS) محروم است. یک باتری 4000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 وات سیمی مسئولیت تامین انرژی تلفن را برعهده دارد. آنر 30S در گزینه‌های رنگی مشکی، آبی، سبز و یک مدل گرادیان روانه بازار خواهد شد.

آنر 30S

نسخه پایه تلفن آنر 30S دارای رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت است که با قیمت 338 دلار به فروش خواهد رسید. نسخه دیگری از این تلفن دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت بوده که با قیمت 380 دلار در بازار چین به مشتریان عرضه خواهد شد. پیش‌فروش هندست جدید آنر از امروز آغاز شده است و انتظار می‌رود که فروش رسمی در تاریخ 7 آوریل (19 فروردین) باشد. درحال حاضر، هیچ جزییاتی درباره عرضه جهانی آنر 30S منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH