شیائومی بر روی یک اسمارت‌فون با دوربین 144 مگاپیکسلی کار می‌کند

شیائومی نخستین شرکتی بود که اقدام به عرضه یک اسمارت‌فون با دوربین 48 مگاپیکسلی نمود. این هندست ردمی نوت 7 نام داشت. سپس تولیدکننده چینی از اسمارت‌فون ردمی نوت 8 پرو با یک دوربین 64 مگاپیکسلی رونمایی کرد و بعدها با معرفی مدل‌های Mi CC9 پرو می نوت 10 به نخستین عرضه‌کننده اسمارت‌فون‌هایی با دوربین 108 مگاپیکسلی مبدل شد. اکنون نیز بر اساس اظهارات یک شخص خبرچین به‌نظر می‌رسد که شیائومی برای نخستین بار از حسگر دوربین 144 مگاپیکسلی در یک هندست رونمایی خواهد کرد.

“شیائومی بر روی یک گوشی مجهز به حسگر دوربین 144 مگاپیکسلی کار می‌کند. من حدس می‌زنم این محصول همان Mi 10s پرو یا Mi CC10 پرو باشد.” Sudhanshu A؛ 2 آوریل 2020

شیائومی به منظور تولید حسگر دوربین با چنین رزولوشن بالایی با یک تولیدکننده برتر کره‌ای یعنی سامسونگ همکاری نموده است. از آنجا که بر اساس اطلاعات کنونی تنها شرکت سامسونگ بر روی پروژه دوربین 144 مگاپیکسلی کار می‌کند؛ لذا به‌کارگیری سنسورهای ساخت این شرکت در گوشی‌های آینده سری Mi شیائومی نیز امری محتمل به‌نظر می‌رسد.

اگرچه برای تعیین نام دقیق اسمارت‌فون استفاده کننده از این حسگر هنوز خیلی زود است؛ اما بر اساس پیش‌بینی خبرچین مذکور این حسگر به‌همراه اسمارت‌فون‌های Mi 10s پرو یا Mi CC10 پرو رونمایی خواهد شد. بدیهی است که تمامی اطلاعات اعلام شده صرفا در حد یک گمانه‌زنی هستند؛ اما طی هفته‌های آینده احتمالا جزئیات بیش‌تری پیرامون این پروژه منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH