هواوی P40

نمایشگر OLED اسمارت‌فون هواوی +P40 Pro توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است

طبق گزارش جدید یک رسانه کره‌ای با نام TheELec، شرکت هواوی به صورت اختصاصی از پنل‌های OLED ساخت سامسونگ برای اسمارت‌فون‌ پرچمدار P40 Pro+ استفاده می‌کند.

براساس این گزارش، هواوی برای تلفن P40 Pro به صورت ترکیبی از پنل‌های OLED سامسونگ، BOE و ال‌جی بهره گرفته است. این درحالیست که مدل P40 از پنل OLED ساخت شرکت BOE استفاده می‌کند.

گزارش منتشر شده در رابطه با این مسئله با لیست قبلی فاش شده تامین‌کنندگان قطعات همخوانی ندارد. زیرا پیش از این اعلام شده بود که شرکت‌های ال‌جی و BOE به عنوان تامین‌کنندگان قطعات تلفن‌های سری هواوی P40 با این شرکت همکاری می‌کنند. حتی مدیرعامل BOE نیز در یک پست در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده بود این شرکت پنل‌های اختصاصی جدیدی برای تلفن‌های پرچمدار هواوی تولید کرده است.

اسمارت‌فون هواوی P40 از یک پنل 6.1 اینچی OLED با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل استفاده می‌کند. مدل‌های P40 Pro و +P40 Pro نیز به پنل‌های 6.58 اینچی OLED با رزولوشن 1200 در 2640 پیکسل مجهز شده‌اند.

لازم به ذکر است که پنل صفحه‌نمایش اسمارت‌فون‌های سری هواوی P30 توسط شرکت چینی BOE ساخته شده بودند و هواوی هیچ همکاری با شرکت سامسونگ نداشت.

در این گزارش آمده: فقط 20 درصد از تلفن‌های هواوی از پنل‌های OLED استفاده می‌کنند، اما این شرکت به دنبال گسترش بهره‌گیری از این نوع پنل‌ها در تلفن‌های خود است.

2 در مورد “نمایشگر OLED اسمارت‌فون هواوی +P40 Pro توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است”

  1. آن دسته از گوشی های هواوی که از پنل های LCD استفاده می کنند انصافاً کیفیت بسیار معمولی و ضعیفی دارند البته برای یک استفاده کننده حرفه ای نه مبتدی ها!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH