پرچمداران دیروز یا میان‌رده‌های امروزی

Strategy Analytics: حدود 40 درصد از کاربران چینی خرید اسمارت‌فون جدید را به عقب خواهند انداخت

طبق جدیدترین گزارش موسسه Strategy Analytics، که با عنوان «قصد خرید مشتریان بعد از کووید۱۹» منتشر شده است، بخش بزرگی از کاربران چینی، خرید اسمارت‌فون بعدی خود را به عقب خواهند انداخت. این گزارش، قصد خرید ۱۳۰۰ دارنده گوشی هوشمند در چین را در فاصله زمانی بین 25-23 مارس بررسی کرده است.

حدود ۳۷ درصد از این افراد گفتند که خرید اسمارت‌فون بعدی خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا به عقب خواهند انداخت. ۳۲ درصد از کاربران تصمیم داشتند گوشی خود را به یک هندست 5G ارتقا دهند، اما آن‌ها نیز منتظر خواهند ماند. اما حدود ۲۸ درصد گفتند که طبق برنامه‌ای که قبل از شیوع ویروس کرونا برای خرید گوشی جدید داشتند عمل خواهند کرد و ۹ درصد جواب‌دهندگان نیز گفتند که تحت هیچ شرایطی یک هندست جدید نخواهند خرید.

از طرف دیگر، گزارش مذکور گفته است که ۴۱ درصد از کاربران اپل نیز صرفنظر از شرایط کنونی قصد خرید آیفون‌های جدید را داشتند. به گفته Strategy Analytics، در حالیکه زنجیره تامین، کارخانه‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی به‌کندی در حال بازگشت به شرایط نرمال هستند، احیای تقاضای مشتریان، مدت زمان بیشتری طول خواهد کشید و هیچ جدول زمانی نمی‌توان برای آن تعیین کرد.

سازندگان اسمارت‌فون و اپراتورها مجبور خواهند بود با ارایه پیشنهادات خوب در مورد دستگاه‌های جدید، مشتریان را نسبت به خرید آن‌ها ترغیب کنند تا بتوانند به اهداف فروش خود برسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH