لپ تاپ ارزان

معرفی بهترین لپ تاپ ها تا 10 میلیون تومان در بازار ایران

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که به یک لپ‌تاپ ارزان قیمت و مناسب برای کارهای روزمره و کلاس‌های مجازی نیاز دارید، با ما در مقاله معرفی بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون همراه باشید.

ممکن است باورش سخت باشد اما دسته‌ای از کاربران هستند که با دیدن لپ‌تاپ‌های گیمینگ و حرفه‌ای به وجد نمی‌آیند، بلکه نیاز به دستگاهی دارند که در کارهای روزمره و‌ گشت و گذارهای اینترنتی خود از آن استفاده کنند. یا حتی برخی از دانشجویان و دانش‌آموزان نیاز به لپ‌تاپی دارند تا فقط در کلاس‌ها شرکت کنند.

به همین خاطر پرداخت هزینه‌ای گزاف برای خرید یک لپ‌تاپ پرچمدار نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران معمولی باشد و اینجاست که محصولات پایین‌رده وارد عمل می‌شوند.در این مقاله میخواهیم به شما بهترین لپ تاپ ها با قیمتی کم‌تر از ۱۰ میلیون تومان را معرفی کنیم که شاید توانایی اجرای بازی‌های سنگین یا نرم‌افزارهای تولید محتوا را نداشته باشند اما برای کاربری‌های عادی، انتخاب هوشمندانه‌ای محسوب می‌گردند.

حواستان باشد که این لپ‌تاپ‌های زیر 10 ملیون قدرت سخت افزاری بالایی ندارند و توان انجام کارهای کمی پیچیده را نیز ندارند و فقط به درد تماشای فیلم و شرکت کردن در کلاس‌های آنلاین می‌خورند. این لپ‌تاپ‌ها از قدرت کمی برخوردار هستند اما شما می‌توانید با استفاده از کارت گرافیک های اکسترنال قدرت آن‌ها را به مقادیر زیادی افزایش دهید.

لپ تاپ تا 10 میلیون ایسوس X543MA

لپ تاپ تا 10 میلیون تومان

اولین لپ‌تاپی که به معرفی آن می‌پردازیم توسط ایسوس طراحی و ساخته شده که با قیمت پایین و کیفیتی که دارد، ارزش خرید بالایی را به خود اختصاص داده و توانسته در بیشتر مقالات راهنمای خرید لپ‌تاپ ما جای ثابت پیدا کند. ایسوس X543MA مشخصات شگفت‌انگیز و عجیبی ندارد اما تناسب مناسبی میان تمام بخش‌های خود رعایت کرده تا برای اکثر افرادی که قصد انجام کار سنگینی ندارند، مناسب باشد.

پردازنده و کارت گرافیک داخلی این لپ‌تاپ هر دو توسط اینتل ساخته شده‌اند به ترتیب سلرون N4020 و UHD 600 نام دارند. پردازنده دو هسته‌ای ایسوس X543MA فرکانسی ما بین 1.1 تا 2.8 گیگاهرتز به همراه 4 مگابایت کش دارد. 4 گیگابایت رم نسل 4 نیز این قطعه را در امور پردازشی یاری خواهد کرد.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ‌تاپ رزولوشن 1366 در 768 پیکسلی دارد که اگر کمی بیشتر بود و به فول‌اچ‌دی می‌رسید، نقصی در این لپ‌تاپ باقی نمی‌ماند. حافطه داخلی که در اختیار شما خواهد بود از نوع HDD بوده و یک ترابایت ظرفیت آن است. در بدنه این لپ‌تاپ یک پورت USB 3 و دو پورت USB 2 دیده می‌شود.

یک باتری سه سلولی با توان 33 وات‌ساعتی در اختیار شما و دیگر قطعات لپ‌تاپ قرار داده شده که می‌تواند وظیفه خود را تا 3 ساعت ادامه دهد.

برخی مشخصات لپ‌تاپ ایسوس X543MA:

  • صفحه‌نمایش : 15.6 اینچی
  • پردازنده : اینتل سلرون N4020
  • کارت گرافیک : اینتل UHD 600
  • رم : 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت HDD
  • باتری : 33 وات‌ساعتی

لپ تاپ تا 10 میلیون لنوو Ideapad 3 QE

لپ تاپ زیر 10 میلیون

این لپ‌تاپ یک صفحه نمایش مات با رزولوشن 1366 در 768 و ابعاد 14 اینچی دارد که توانایی باز شدن 180 درجه‌ای را نیز دارد. در بخش پردازنده این لپ‌تاپ از پردازنده اینتل، سری سلرون 4020N با فرکانس 1.1 تا 2.8 گیگاهرتز استفاده شده که به همراه آن پردازنده گرافیکی UHD 600 کار می‌کند. برای این دو پردازنده، 4 گیگابایت رم از نسل DDR4 قرار گرفته است.

برای بخش حافظه داخلی لپ‌تاپ یک هارد 1 ترابایتی به همراه 256 گیگابایت SSD قرار گرفته تا بخش حافظه، تبدیل به یکی از نقاط قوت آن شود. یک درگاه نسل 2 و دو درگاه نسل 3 برای USB قرار گرفته که تنوع تقریبا کمی محسوب می‌شود.

وظیفه شارژدهی این لپ‌تاپ به یک باتری دو سلولی سپرده شده است که نهایتا توان شارژدهی تا 4 ساعت را دارا بوده تا یک نقطه ضعف مهم برای این لپ‌تاپ را رقم زده باشد. دیگر نقطه ضعف این لپ‌تاپ نبود درایو نوری در آن است. ابعاد این لپ‌تاپ مخصوص، ضخامت کم آن به همراه وزن سبکی که دارد، باعث راحتی استفاده از آن شده است.

برخی مشخصات لپ‌تاپ لنوو Ideapad 3 QE:

  • صفحه‌نمایش : 14 اینچی
  • پردازنده : اینتل سلرون N4020
  • کارت گرافیک : اینتل UHD 600
  • رم : 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت HDD با 256 گیگابایت SSD
  • باتری : 35 وات‌ساعتی

لپ‌تاپ ارزان لنوو Ideapad L3 15ITL6

 

این لپ‌تاپ یک صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD با رزولوشن 1920 در 1080 دارد که این رزولوشن در این رنج غنیمت به حساب می‌آید!

در این لپ‌تاپ بازهم شاهد پردازنده سری سلرون هستیم اما این بار یک مدل متفاوت از این سری انتخاب شده که اینتل 6305 نام دارد و مقدار کمی از سلرون N4020 قوی‌تر و بهتر است. این پردازنده فرکانسی بین 1.8 تا حدود 2.5 گیگاهرتز دارد. در بخش پردازنده گرافیکی نیز مانند تقریبا تمام مدل‌های این لیست، کارت گرافیک مجزایی قرار داده نشده تا کارت داخلی HD Graphics به این نوع وظایف رسیدگی کند. در کنار این دو پردازنده، 4 گیگابایت رم DDR4 قرار گرفته است که می‌توانید تا حدی از اجرای چند برنامه به صورت همزمان از آن استفاده کنید.

بهترین لپ تاپ لنوو تا 10 میلیون تومن

یک ترابایت هارد 5400 دور بر دقیقه برای حافظه ذخیره سازی این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده است. از نظر وزن، این لپ تاپ تنها 1.9 کیلوگرم وزن داشته که آن را در رده سبک وزن‌ها قرار می‌دهد. باتری قرار گرفته در این لپ‌تاپ سه سلولی بوده که توان 36 وات‌ساعتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

تنها دو درگاه USB نسل 3.2 به همراه یک Type C 3.2 Gen1 برای این لپ‌تاپ در نظر گرفته شده تا با داشتن تنوع و سرعت خوب، تبدیل به نقطه قوتی برای لپ‌تاپ لنوو Ideapad L3 15ITL6 شود. این لپ‌تاپ درایو نوری DVD-RW را نیز ارائه می‌دهد.

برخی مشخصات لپ‌تاپ لنوو Ideapad L3 15ITL6:

  • صفحه‌نمایش : 15.6 اینچی
  • پردازنده : اینتل سلرون 6305
  • کارت گرافیک : اینتل UHD
  • رم : 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت HDD
  • باتری : 36 وات‌ساعتی

لپ تاپ لنوو V15

لنوو v15

سری V15 از لنوو یک سری بسیار گسترده و وسیعی است که طیف زیادی از مدل‌های مختلف لنوو را در رده‌های قیمتی مختلف در خود جا داده است. اکثر لپ‌تاپ‌های لنوو که با این نام عرضه می‌شوند ارزش خرید بالایی دارند و خوشبختانه مدل‌های ارزان قیمت نیز در این سری وجود دارد تا شاهد نماینده‌ای از این سری در لیست بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون نیز داشته باشیم.

مدلی که از این سری انتخاب کردیم مجهز به پردازنده اینتل سلرون N4020 است که با توجه به این که در معرفی‌های دیگر اعضای این لیست هم توضیحاتی در مورد آن دادیم، حتما می‌دانید که با چه پردازنده‌ای طرف هستیم. پردازنده دو هسته پایین‌رده که فقط برای انجام کارهای روزمره طراحی شده است. مانند دیگر اعضای مجهز به این پردازنده، از کارت گرافیک UHD 600 استفاده می‌کند و 4 گیگابایت رم نیز در آن قرار داده شده است.

بخش حافظه داخلی این لپ‌تاپ از نظر ظرفیت و هم از نظر سرعت نسبت به تمام مدل‌های این لیست برتری دارد. یک ترابایت HDD و 512 گیگابایت در این لپ‌تاپ قرار داده شده که با توجه به قیمت، نقطه قوت بسیار بزرگی است. باتری 35 وات‌ساعتی نیز در لپ‌تاپ قرار داده شده تا برق لازم دیگر قطعات را تامین کند. در بدنه این لپ‌تاپ یک پورت USB 3 و دو پورت USB 2 دیده می‌شود.

برخی مشخصات لپ‌تاپ لنوو V15:

  • صفحه‌نمایش : 15.6 اینچی
  • پردازنده : اینتل سلرون N4020
  • کارت گرافیک : اینتل UHD 600
  • رم : 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت HDD به همراه 512 گیگابایت SSD
  • باتری : 35 وات‌ساعتی

لپ‌تاپ ارزان ایسوس X515MA

 

این لپ تاپ از پردازنده سلرون N4020 با فرکانس 1.1 تا 2.8 گیگاهرتز استفاده می‌کند که تفاوت آنچنانی با دیگر اعضای لیست لپ تاپ تا 10 میلیون ندارد. پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع داخلی بوده و UHD Graphics نام دارد. بر خلاف پردازنده، رم موجود در این مدل نسبت به دیگر لپ‌تاپ‌های این لیست یک برتری دارد، چرا که با افزایش دو برابری، این بار 8 گیگابایت رم برای کاربر در نظر گرفته شده که قطعا در تجربه شما تاثیرگزار خواهد بود.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 10 میلیون تومن

در بخش حافظه داخلی شاهد یک هارد یک ترابایتی به همراه 128 گیگابایت SSD هستیم که می‌توان این بخش را نیز یک برتری دیگر حساب کرد. ابعاد و وزن این لپ‌تاپ ایسوس باعث شده تا آن را یک لپ‌تاپ سبک و جمع‌وجور بدانیم. باتری این محصول دو سلولی بوده و توان خروجی 37 وات‌ساعتی را ارائه می‌دهد. همچنین صفحه نمایش این محصول از نوع TFT با رزولوشن 1366 در 768 است. وجود تنها دو درگاه USB نسل 2 و یک USB نسل 3.2 باعث شده تا این بخش را به عنوان یکی از نقاط ضعف آن به یاد ببریم.

برخی مشخصات لپ‌تاپ ایسوس X515MA:

  • صفحه‌نمایش : 15.6 اینچی
  • پردازنده : اینتل سلرون N4020
  • کارت گرافیک : اینتل UHD Graphics
  • رم : 8 گیگابایت نسل DDR4
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت HDD به همراه 128 گیگابایت SSD
  • باتری : 37 وات‌ساعتی

بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون لنوو IdeaPad 1 – 11ADA05

IdeaPad 1 - A

 

این لپ‌تاپ را می‌توان تقریبا یک تبلت دانست، چرا که ابعاد بسیار کوچک و وزن کمی دارد، این کار باعث شده تا یکی از بهترین گزینه‌ها برای حمل و نقل به حساب آید.  لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 – A یک نمایشگر 11.6 اینچی نوع TFT LED-backlit LCD با رزولوشن 1366 در 768 دارد. ضخامت بسیار کم 19.9 میلی‌متری آن باعث شده تا شاهد درایو نوری در این لپ‌تاپ نباشیم. وزن این لپ‌تاپ تنها 1.2 کیلوگرم است که عدد بسیار پایینی برای لپ‌تاپ هست.

حافظه این لپ‌تاپ هم نقطه قوت آن است و هم نقطه ضعف آن. این لپ‌تاپ از 128 گیگابایت حافظه SSD استفاده می‌کند و نکته منفی این است که هارد دیگری نداشته و فقط این مقدار حافظه SSD موجود است که 128 گیگابایت عدد بسیار کمی برای استفاده به حساب می‌آید. پردازنده این لپ‌تاپ، ای‌ام‌دی 3050E بوده که از پردازنده سلرون N4020 اینتل بهتر است.

باتری لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 11ADA05 دو سلولی بوده و تا 5 ساعت شارژده دارد، نکته مثبت این باتری، پشتیبانی از شارژ سریع است که به شما اجازه می‌دهد در یک ساعت 80 درصد از آن را شارژ کنید. برای درگاه‌های ارتباطی این لپ‌تاپ دو درگاه نسل 3.2 تعبیه شده که سرعت خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد اما تعداد آن کم است. این محصول از لنوو یکی از گزینه‌های خوب و ارزان قیمت در لیست بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان است و خرید آن به دانشجویان نیز پیشنهاد می‌شود.

برخی مشخصات لپ‌تاپ لنوو IdeaPad 1 – 11ADA05:

  • صفحه‌نمایش : 11.6 اینچی
  • پردازنده : ای‌ام‌دی 3050e
  • کارت گرافیک : ای‌ام‌دی Radeon Graphics
  • رم : 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت SSD
  • باتری : 35 وات‌ساعتی

113 در مورد “معرفی بهترین لپ تاپ ها تا 10 میلیون تومان در بازار ایران”

  1. سلام عرض ادب واحترام
    من یک لب تاپ برای کارهای وبلاگ نویسی وطراحی وب وکارهای کلاب هاوس پشتیبانی کنه میخوام قیمت بین 5 تا 8 میلیون دست دوم میخوام چه مدلی پیشنهاد میدین؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      لپ‌تاپ دست دوم که قیمت مشخصی نداره!
      اما تو اون رنج برای کاری که می‌خواین لپ‌تاپ‌های زیادی به فروش میرسه

    1. رهام برهمند

      سلام دوست عزیز. متاسفانه در این بازه قیمتی لپ‌تاپی وجود ندارد که بتواند نیاز‌های شما را برآورده کند.

  2. خسته نباشید حدود۱۰ تومن چی پیشنهاد میکنین ک سی پی یو و گرافیک برام مهمه رو شبیه ساز گیم لوپ بتونه پاپجی رو در حدی باز کنه ک لگ نده

    1. مجتبی مسکینی

      بهتره که لپ تاپ دست دوم بگیرید
      تو این رنج مدلی که گرافیک و سی پی یو معقول داشته باشه وجود نداره

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      سری راگ ایسوس یا اومن اچ‌پی انتخاب‌های خیلی خوبی هستند
      چقدر می‌خواین هزینه کنید؟

  3. سلام
    یک لب تاپ خوب تا 10 تومن که بتونم باهاش فیلم نگاه کنم و با نت هم بتونم کار بکنم چی معرفی میکنید؟

    1. رهام برهمند

      سلام دوست عزیز. لپ‌تاپ Dell LATITUDE E5440 در این بازه قیمتی گزینه خوبیه اما پیشنهاد می‌کنیم که به خرید لپ‌تاپ دست‌دوم نیز فکر کنید.

    2. سلام لپتاپ دور و بر ۱۰ میلیون که رم و گرافیک و کش و سی پی یو خوبی داشته باشه ، چی میتونم بخرم ؟

  4. من یک پسر 13 ساله دارم خیلی فیلم نگاه میکنه هرو روز 5 ساعت فیلم میبینه با کامپیوترش برادرش کامپیوترش رو خراب کرده الان نمیدونه چیکار کنه به نظرتون لپتاپ تا 15 میلیون چی خوبه ؟

  5. محمد حسین انصاری فر

    سلام به نظر شما لپ تاپ لنوو V14-AA برای کارهای برنامه نویسی اندروید و ادوبی اکس دی و اینا خوبه که خریداری کنم چون خیلی شک دارم ممنون میشم سریع پاسخ بدید ?

    1. رهام برهمند

      سلام دوست عزیز. در بازه قیمتی مد نظر شما لپ‌تاپ Lenovo THINKBOOK 15 i3-1115G4 ‌می‌تواند انتخاب بهتری باشد. اما اگر امکان صرف هزینه کمی بیشتر را دارید Hp 15T-DA2204 می‌تواند انتخاب بهتری باشد و نیاز‌های شما را بهتر پاسخگو باشد.

  6. سلام وقت بخیر برای من که کلاس ششم هستم و برای متوسطه لپتاپ نیاز دارم تا رنج ۱۰ میلیون چه لپ تاپی پیشنهاد میکنید

  7. سلام،میشه چندتا لب تاب دست دوم زیر۱۰میلیون که ارزش خریدبالایی دارن معرفی کنید؟برای کارهای گرافیک ساده

    1. مجتبی مسکینی

      سلام لپ‌تاپ دست دوم رو که نمیشه معرفی کرد چون قیمت مشخصی نداره! برای کار با فتوشاپ به صورت ساده و معمولی میشه لپ تاپ دست دوم تو اون رنج پیدا کرد

  8. سلام،وقت به خیر
    میشه چندتا لب تاب خوب دست دوم زیر۱۰میلیون برای کارهای ساده گرافیکی مه تاچندسال جوابگو باشه معرفی کنید؟

  9. سلام من یک لپتاب می خواستم برای کارهای دانشجویی که عمر طولانی داشته باشه و حافظه و کیفیتش هم خوب باشه و کارایی بالایی داشته باشه چه لپتابی را پیشنهاد می کنید ؟

    1
    1
    1. مجتبی مسکینی

      سلام تو این رنج لپ‌تاپ مناسبی برای کتیا و اتوکد پیدا نمیشه اما شاید بتونید دست دوم پیدا کنید
      برای لپ تاپ نو مناسب کار حدودا ۲۰ میلیون لازمه

  10. سلام من یه لپتاپی میخوام بتونم با برنامه هایی مثل اسکایپ به راحتی و بدون مشکل کار کنم و به درد دوران دانشجویی هم بخوره شما چه پیشنهادی دارین؟

  11. لطفا کمکم کنید میخوام فتوشاپ ورژن ۲۰۱۸ بریزم از لب تاپ ایسوس با قیمت ۹ الی ۱۰ یا ۱۲ چی بخرم چه مدلی

    1. مجتبی مسکینی

      سلام تو رنج زیر 10 میلیون لپ تاپ مناسبی که ارزش خرید داشته باشه پیدا نمیشه
      بهتره مدل‌های دست دوم بخرید

      2
      2
  12. سلام وقتتون بخیر . یه لپ تاپ زیر ده تومن . برای امور پایان نامه و پاور پوینت و ورد و با حافظه خوب چه مدلی پیشنهاد میدین؟ ممنون میشم پاسخ بدین

  13. سلام لپ تاپ برای کار طراحی داخلی برنامه های3dmaxو این برنامه ها چه لپ تاپی خوبه؟تا ده میلیون

  14. سلام
    من دانشجوی معلمی هستم و یک لبتاب با رنج قیمت ۱۰ تا ۱۲ ملیون میخوام بخرم واسه کار هایی مثل کار یا ورد و پاورپوینت و تماشای فیلم و کار های روزمرگی

    البته میخوام بعد دو سال که دانشجوییم تموم شد تو کلاس درس برای آموزش دانش آموزان هم استفاده کنم (مثلا ایجاد آزمون و کوئیز و …)

    بنظرتون Asus VivoBook R565MA میتونه برام مناسب باشه؟

    ممنون از سایت خوبتون

    1. سعید صانعی

      سلام، البته بهتره که کمی بیشتر هزینه کنید و یک لپ تاپ با پردازنده core i3 مثل VivoBook R521JA بخرید، ولی اگر بودجه‌تون محدوده این مدل هم خوبه و میتونه کار راه انداز باشد.

  15. سلام من یه لب تاپ برای انجام بازی و دیدن فیلم و وب گردی می‌خوام برای قیمت ده تا پانزده میلیون کدام لب تاپ را پیشنهاد میکنید

    1. مجتبی مسکینی

      سلام لپ تاپ برای بازی حداقل ۲۵ میلیلون تومان قیمتشه و برای مدلی که بشه همه بازی ها رو با کیفیت مناسب اجرا کرد حداقل ۳۵ میلیون تومان باید هزینه کنید

  16. سلام خسته نباشید بنده یه لپتاپ برای برنامه نویسی میخوام حدود ده یازده ملیون چی پیشنهاد میکنید؟ ترجیحا باتریش خوب باشه ؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام بهتره که بودجه رو افزایش بدین حداقل ۲۰ میلیون هزینه کنید
      اولترابوک‌ها با پردازنده‌های سری U میتونن انتخاب خوبی برای شما باشن
      قدرت پردازشی لازم برای برنامه نویسی رو دارن و مصرف باتریشون خیلی پایین هست بنابراین لپ‌تاپ ساعت‌ها می‌تونه بدون برق کار کنه
      اما تو رنج ۱۰ میلیون ایسر A315 جز بهترین‌هایی هست که میشه خرید

  17. سلام.من یه لپ تاپ برای طراحی جواهرات و اجرای برنامه ماتریکس می‌خوام با چه قیمتی چه مدلی میتونم تهیه کنم؟ممنون ازشما

    1. مجتبی مسکینی

      سلام کار با ماتریکس گلد به کارت گرافیک خوب،پردازش سریع و همچنین رم بالا نیاز داره
      بهتره از لپ‌تاپ‌های گیمینگ استفاده کنید که معمولا قیمتشون از ۲۰ – ۲۲ میلیون تومان شروع میشه
      ‌آیدیاپد گیمینگ ۳ لنوو میتونه گزینه خوبی باشه تو رنج ۲۶ میلیون تومان

    1. مجتبی مسکینی

      سلام تو این رنج بهتره که از محصولات دست دوم استفاده کنید چون لپ تاپ مناسبی پیدا نمیشه
      شاید بهترین گزینه Ideapad 330 لنوو باشه که البته تقریبا برای کارهای بسیار ابتدایی و معمولی میشه ازش استفاده کرد

  18. سلام من میخوام یه لپ تاپ ۱۱ میلیونی برای بازی GTA V بخریم
    میشه بگید که چه مدلی بخرم ممنون میشم

    1. مجتبی مسکینی

      سلام با این قیمت لپ‌تاپ‌‌ مناسبی برای بازی نمیتونید بخرید باید بودجه رو افزایش بدین

      2
      4
  19. سلام من یه لپ تاپ میخوام که کارای وردو اکسل و اینهارو انجام بده حافظش هم خوب باشه تا عکسا و فیلم هام راحت ذخیره شن زودم باتری خالی نکنه اگه برنامه های تلگرام و اینستا و اینها هم بتونم باهاش انجام بدم که عالیه تا قیمت ۱۴/۱۵میلیون میشه بگین پیشنهادتون چیه(دانشجوام)

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      X543 ایسوس
      Ideapad 330 لنوو
      بهترین‌ها تو رنج ۱۰ میلیون هستند اما تقریبا برای کارهای روزمره مناسبن بستگی داره که چه نوع برنامه نویسی بخواین انجام بدین

      1
      1
  20. سلام میگم من با بودجه 18 الا 19 تومن میتونم یه لپتاب نو برای بازی های آنلاین (کالاف دیوتی pc)(وارزون) تهیه کنم؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      شاید بتونید با کیفیت پایین اجرا کنید اما لپ تاپ های گیمینگ مناسب که بشه نرمال بازی کرد بالای ۳۰ میلیون تومان قیمت دارن

      1
      1
    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      بعیده که بتونید با این قیمت پیدا کنید
      اما محصولات دست دوم تو این رنج وجود دارن با نمایشگر فول‌اچ‌دی IPS

  21. سلام. ببخشید من ی لپ تاپ میخاستم بخرم واسه کارهای دانشجوییم تو رنج ۹.۱۰ میلیون الان ی لپ تاپ خوب میتونم با این قیمت بخرم؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام تو این رنج لپ‌تاپ ideapad 330 لنوو هست که فقط برای کارهای ابتدایی و ساده دانشجویی کاربرد داره و اصلا برای بازی مناسب نیست
      با این بودجه می‌تونید یه کیس بهتر برای بازی‌هایی که گفتین جمع کنید یا اینکه حداقل از لپ‌تاپ‌های دست دوم استفاده کنید

  22. سلام خسته نباشید بازی gta 5 گرافیک رام لپ تاپ گمینگ چند باشه که خوب کار کنه ممنون از سایت شما

  23. سلام من یه لپ تاپی
    برای روزانه ۱ ساعت فیلم اموزشی با کارای معمولی لازم دارم ..باتری هم زود خالی نکنه..
    با قیمت ده میلیون چه پیشنهادی دارید؟؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام سری آیدیاپد ۳۳۰ لنوو می‌تونه دستگاه خوبی باشه اما متاسفانه در این رنج لپ‌تاپ مناسبی پیدا نمیشه و ممکنه کند بودن اون‌ها شما رو اذیت کنه
      بهتره که بودجه رو افزایش بدین یا یک لپ‌تاپ استوک بخرید

      1
      3
  24. سلام یه لپ تاب برای بازی و کارهای عادی میخوام که تا ده تومن باشه اگه پیشنهاد خوبی در مدل های لنوو و ایسوس در این باره داشته باشید بگید و ممنونم از شما و سایت خوبتون

    1
    4
  25. سلام من میخوام از لب تاپ برای دیدن فیلم های موسسه حرف اخر استفاده کنم چون روزانه بالای ده ساعت باید ازش استفاده کنم واسه همین یه لب تاپ خوب میخوام که زود شارژ خالی نکنه.
    با قیمت ده میلیون تومن چه پیشنهادی میدین؟

    2
    7
    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      برای شارژدهی بالا بهتره که سمت اولترابوک‌ها برید که البته قیمت بالایی دارن!
      متاسفانه در رنج ۱۰ میلیون تومان لپ‌تاپی پیدا نمیشه و یا باید دست دوم تهیه کنید یا بودجه رو افزایش بدین

      2
      4
  26. سلام خسته نباشید لب تاپ با قدرت سخت افزار بالا و سریع میخوام (نه برای گیمینگ) تا نه میلیون چ پیشنهادی دارید؟

    1
    2
    1. مجتبی مسکینی

      سلا متاسفانه در حال حاضر قیمت ساده‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار از ۱۰ میلیون تومان شروع میشه و نمیشه در این رنج لپ‌تاپ مناسبی رو خرید!
      برای خرید لپ‌تاپ قدرتمند حداقل به ۲۰ ۲۵ میلیون تومان پول نیاز دارید!

      2
      8
  27. لب تاب میخام تا ۸ ۹ تومن لنوا بخرم یا ایسوس ؟چی پیشنهاد میکنین؟
    دانشجوعم برا کارای معمولی ودفیلم دیدن و ذخیره عکسام بیشتر میخام

    3
    9
    1. مجتبی مسکینی

      با توجه به قیمت ارز و شرایط بازار در حال حاضر حداقل قیمت لپ‌تاپ به بالای ۱۰ ۱۲ میلیون تومان رسیده! با این مبلغی که گفتین نمی‌تونید لپ‌تاپ نو بخرید و بهتره به سمت محصولات دست دوم بازار برید

      9
      4
      1. سلام چرا شما دارید اطلاعات الکی میدین الان خیلی زیاد لپ تاپ خوب هست که زیر ۱۰ میلیونه و شما خبر نداری و اطلاعات اشتباه میدین لپ تاپی که ۶ تومن هم باشه واسه کار های دانشجویی خوبه و باطریش هم خوبه باور نمیکنین برید اینستاگرام مجموعه ۰۱ ببینید لپ تاپ هارو

        1
        1
        1. مجتبی مسکینی

          سلام
          تاریخ کامنت رو ببینید!
          برای تقریبا ۷ ماه پیش هست که قیمت دلار بالاتر بود و تو رنج ۱۰ ۱۲ میلیون تومان اصلا لپ‌تاپ مناسبی پیدا نمیشد

  28. سلام یه لب تاب با بودجه ۱۰ ملیون برای رشته کامپیوتر بارم ۸ گیگ و حافظه یک ترابایت باتری هم زود شارژ خالی نکنه چه پیشنهاد میدید البته با مارک لنوو

    1
    8
    1. سعید صانعی

      سلام، متاسفانه در چند وقت اخیر قیمت‌ها خیلی افزایش داشته، من تنها مدلی که میتونم بهتون پیشنهاد کنم مدل ideapad 330 nxb هست که پردازندش معمولیه ولی رم 8 داره و قیمت الان 12 میلیونه.
      فروشگاه کالاوما داره این مدل رو

  29. سلام وقت بخیر میشه یه لپتاپ برای انجام کارای ساده مثل ورد پاور اکسل معرفی کنید تا ده تومن باشه ممنون میشم پاسخ بدید ی لپتاپ خوب باشه

    3
    13
  30. ذكريا نصيريان

    سلام من میخوام یه لپ تاپ برای کارای عادی و مهندسی بخرم
    قیمت هم تا ۱۰ میلیون
    چی رو پیشنهاد میدید؟‌

    2
    11
      1. سلام من یه لب تاپ برای کارهای ساده وب گردی و تو کلاس ها شرکت کردن میخوام حدودا 8 میلیون یا 9 میلیون باشه ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

        1
        2
        1. مجتبی مسکینی

          سلام
          ایسوس X543ma
          یا لنوو ideapad 330 بهترین گزینه‌ها برای خرید تو این رنج هستند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH