مشخصاتی تازه از پرچمدار جدید ال جی G3

lgG3

عکسی که در اینجا می‌بینیم، فقط یک تصویر مفهومی است، اما می‌توان باکمی ارفاق آن را متعلق به شاهکار بعدی ال‌جی یعنی G3 دانست. باز هم شایعاتی در خصوص این گوشی منتشر شده است. به نظر می‌رسد این پرچم‌دار ال‌جی دارای صفحه‌ای با توان تفکیک بسیار بالا باشد، همان طور که قبلا هم به این موضوع اشاره شده بود، احتمالا این گوشی، دارای صفحه نمایشی 5.5 اینچی باکیفیت تصویر QHD خواهد بود.

درواقع، این گوشی می‌تواند تصاویری با رزولوشن  1440×2560 پیکسل ارایه کند. یعنی دارای تراکم پیکسلی معادل  534 پیکسل در هر اینچ! در واقع این صفحه نمایش، شبیه چیزی است که سال گذشته شرکت ال‌جی در یکی از محصولات خود که دارای 538ppi بود استفاده کرد. در هر صورت، این گوشی با این صفحه نمایش خارق‌العاده، دارای بالاترین تراکم پیکسلی بین گوشی‌های تولیدشده خواهد بود. البته می‌توان امید داشت که این پرچم‌دار ال‌جی، یعنی G3، زودتر از رقیب فرضی خود با نام oppo Find 7 که قرار است دارای صفحه نمایشی با مشخصات فوق باشد، معرفی و ارائه شود.

اما این همه داستان نیست، منابع ما، اطلاعاتی را نیز در خصوص ویژگی‌های نرم‌افزاری این پرچم‌دار ال‌جی، ارابه کرده‌اند! قابلیتی که می‌توان آن را شخصی سازی پیشرفته دانست. اگرچه این اطلاعاتی دریافتی، کاملا مشخص نمی‌کند که این قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید، مربوط به Google است یا توسط خود ال‌جی طراحی شده است. به نظر می‌رسد که برخی از این قابلیت‌ها،همانند personal assistant ،location-based reminders ،Calendar Organization ،Traffic alerts مربوط به قابلیت‌های خود Google Now باشد! با این حال ال‌جی همچنان می‌خواهد تا فراتر از این امکانات حرکت کند.

به نظر می‌رسد که نرم‌افزار ال‌جی G3، دائما در حال تطابق با شرایط باشد، الگوهای شما را یاد گرفته و به شما پیشنهاد کند تا عادات خود را به صورت تنظیمات شخصی و پیشرفته برای گوشی خود ثبت کنید. دقیقا اینجا همان جایی است که باعث می‌شود اطلاعات ما در این خصوص کمی مبهم و رازآلود شود. طبق شنیده‌های ما، رابط کاربری این گوشی، کاملا منطبق با نیازها و عادات روزانه شما بوده و به راحتی تغییر می‌کند، قابلیتی که برای گوشی‌های هوشمند واقعا عجیب است و می‌تواند همانند پرواز کردن آن‌ها عجیب و باورنکردنی باشد. بعلاوه، شایعات نشان می‌دهد G3 در مواردی برای کارایی بهتر و مفیدتر، خود ایده‌های مفیدی به کاربر ارائه می‌کند. متأسفانه ما نمی‌توانیم هیچ گزینه برای تایید را رد این مطالب به شما دوستان ارائه کنیم!

اما باید این موضوع را اضافه کرد، که پس از تجربه موفق ارائه گوشی G2، که با شعار«از تو یاد می‌گیرم» به بازار عرضه شد، شرکت ال‌جی راهی را برای کسب ایده‌های موفق و افزودن آن به تولیدات خود باز کرده است.

 اگرچه تمامی این مطالب شایعه است، اما باید تا نیمه ماه می منتظر بود تا این گوشی به صورت رسمی ارائه شود.

4 در مورد “مشخصاتی تازه از پرچمدار جدید ال جی G3”

  1. جی اس ام آرنا … فون آرنا و همه ی سایت های تخصصی موبایل پر از خبرای مبروط به اچ تی سی ام 8 ِ ولی شما نمی تونید از ال جی دل بکنید … ینی از هر 3 خبرتون 2تاش مربوط به مخلوقات خیالیه ال جیه و این اصلا کار خوبی نیست … اسپانسر بودن ال جی در سایتتون نباید تاثیر رو بی طرفیه شما بگذاره … امیدوارم منظورمو گرفته باشید و گرنه اچ تی سی یا اپل یا هر برند دیگه ای احتیاجی به سایت شما ندارن . موفق باشید

    1. اچ تی سی ام8 دیگه هیچ چیز جدیدی واسه کشف شدن نداره! ویژگیاش عکساش امکاناتش همش واسه همه مشخصه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH