3 برنامه خوب برای اسکن و ذخیره اسناد با فرمت PDF با اسمارتفونتان

iphonescanner

خیلی زمانها شده است که شدیدا نیاز به عکسبرداری از یک صفحه کتاب داشته‌ایم و هر چه با دوربین خود گوشی تلاش کرده‌ایم موفق نبوده و عکس ایجاد شده از کیفیت خوبی برخوردار نبوده است. برای داشتن عکسهایی کاملا با کیفیت خود صفحه عکس گرفته شده و به طور کل برای تبدیل کردن دستگاه هوشمند خود به یک اسکنر قوی، چند برنامه وجود دارند که اجازه ذخیره فایل اسکن شده با فرمت PDF را هم می‌دهند.

CamScanner

1

کم اسکنر  یکی از معروفترین برنامه‌های اسکن اسناد، یادداشتها، کارتهای بیزینسی و غیره  است. بعلاوه این برنامه پر از ویژگی‌های مختلف است. این برنامه به طور خودکار می‌تواند عکس گرفته شده را تقویت کند، ببرد و برای داشتن نتیجه‌ای بهتر آنرا از نظر کیفیتی ارتقا بخشد. اسکنهای گرفته شده می‌توانند با فرمت‌های JPEGS یا PDF ذخیره شوند. کاربرانی که ثبت نام کرده باشند نیز می‌توانند از مزایای فضای کلاود نیز بهره مند شوند. آنهایی که نسخه کامل این برنامه را تهیه کنند نیز می‌توانند با ویژگی OCR، فایلهای اسکن شده را تبدیل به اسناد قابل ویرایش کنند.

Google Drive

2

گوگل درایو معمولا برای دسترسی به سرویس کلاود گوگل استفاده می‌شود، اما این برنامه می‌تواند در نقش یک اسکنر هم عمل کند. درست به مانند دیگر اسکنرها این برنامه هم اجازه بهبود کیفیت سند اسکن شده را داده و فایل را با فرمت PDF ذخیره می‌کند. بعلاوه ویژگی OCR نیز در این برنامه تعبیه شده است.

Genius Scan

3

اگر به دلایلی با دو برنامه قبلی به قول معروف حال نکردید، حتما سری به این برنامه بزنید. کار با این برنامه ساده، اما کاراست. دو ویژگی کراپ خودکار و بهبود کیفیت تصویر در این برنامه موجودند. با داشتن نسخه کامل برنامه می‌توانید اسناد اسکن شده خود را در باکس، دراپ باکس و اورنوت ذخیره کنید.

1 در مورد “3 برنامه خوب برای اسکن و ذخیره اسناد با فرمت PDF با اسمارتفونتان”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH