اولین تصویر زنده از اسمارت‌فون پرچمدار وان پلاس 8 پرو به بیرون درز کرد

شرکت وان پلاس در تاریخ 14 آوریل (26 فروردین) از اسمارت‌فون‌های پرچمدار  وان پلاس 8 و 8 پرو رونمایی خواهد کرد. از ماه‌ها پیش تاکنون نیز اخبار و شایعات زیادی درباره تلفن‌های سری وان پلاس 8 منتشر شده‌اند که اطلاعات کافی درباره این تلفن‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهند. امروز هم یک تصویر زنده از مدل پرو هندست پرچمدار وان پلاس به بیرون درز کرده است که طراحی بخش جلویی آن را فاش می‌کند.

وان پلاس 8 پرو

به راحتی در این تصویر می‌توان طراحی صفحه‌نمایش وان پلاس 8 پرو را مشاهده کرد. هم‌چنین، مشخصات فنی تلفن نیز در نمایشگر این تلفن رویت می‌شود که هیچ‌کدام از آن‌ها ما را شگفت‌زده نمی‌کنند، چرا که از مدت‌ها پیش با مشخصات فنی این تلفن آشنا شده‌ایم. البته، این نشت اطلاعاتی خیال ما را در رابطه با صحت اطلاعات و شایعات قبلی راحت می‌کند.

از مشخصات این تلفن می‌توان به تراشه اسنپدراگون 865 وصفحه‌نمایش 6.78 اینچی فلوید آمولد با نرخ رفرش 120 هرتز اشاره کرد. هم‌چنین، دو دوربین 48 مگاپیکسلی در مجموعه دوربین چهارگانه وان پلاس 8 پرو قرار دارند که یکی از آن‌ها به سنسور IMX689 و دیگری به سنسور IMX586 سونی مجهز شده‌ است. به گفته منابع آگاه، این دو سنسور در پشت یک لنز التراواید با حالت ماکرو قرار گرفته‌اند.

OnePlus 8

یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی و یک سنسور رنگ 5 مگاپیکسل نیز درون مجموعه دوربین هندست جدید چینی‌ها تعبیه شده است. براساس شایعات مطرح شده، ماژول تله‌فوتو این گوشی توانایی زوم 3 برابر اپتیکال را داشته و از لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می‌گیرد. نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین وان پلاس 8 پرو در محیط کم‌نور را می‌توانید در این لینک مشاهده کنید.

در میان اعداد موجود برروی صفحه‌نمایش این تلفن می‌توان مقدار حافظه رم دستگاه را به وضوح مشاهده کرد. این گوشی دارای یک رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایت است. هرچند، با وجود شایعات قبلی، این مورد نیز یک موضوع جدید به حساب نمی‌آید.

براساس این تصویر، وان پلاس 8 پرو با شماره مدل IN2020 معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که نرم‌افزار این گوشی توسط سیستم‌عامل Hydrogen OS وان پلاس که برپایه اندروید ساخته شده، اجرا شود. نسخه نرم‌افزار موجود برروی این تلفن نیز 10.5.2.IN11 بوده، اما با توجه به این که تصویر فوق مربوط به یک نمونه اولیه است، نمی‌توان به صورت دقیق گفت که آیا همین نرم‌افزار برروی مدل نهایی نصب خواهد شد یا خیر. با توجه به همین موارد، سیستم‌عامل مذکور از قابلیت Dark Mode 2.0 به همراه پشتیبانی از اپ‌های بیشتر در حالت تاریک استفاده می‌کند.

OnePlus 8 Pro

تاکنون، هیچ خبر جدیدی درباره مدل وان پلاس 8 لایت یا همان وان پلاس Z منتشر نشده است. البته، این مدل در تاریخی غیر از 14 آوریل معرفی خواهد شد. شاید به دلیل فاصله زمانی زیاد تا معرفی این گوشی، شایعات و اخبار غیررسمی زیادی درباره آن وجود ندارند که یک امر طبیعی است.

طراحی اسمارت‌فون‌های سری وان پلاس 8 نیز دیگر یک راز نیست، چرا که مدت‌ها قبل، تصاویری از رندر‌های این دو تلفن فاش شده بودند. از نکات قابل توجه مدل‌های جدید پرچمدار این شرکت نیز می‌توان به حفره پانچ شده دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالای نمایشگر اشاره کرد.

ما قبلا هم درباره قیمت این تلفن‌ها و زمان عرضه آن‌ها صحبت کرده‌ایم، اما مجددا آن‌ها را بازگو می‌کنیم. با توجه به رویداد 14 آوریل شرکت وان پلاس، انتظار می‌رود که تلفن‌های جدید این کمپانی در تاریخ 30 آوریل (11 اردیبهشت) به فروش برسند.

احتمالا مدل وان پلاس 8 با قیمت 729 یورو برای نسخه دارای رم 8 گیگابایت و حافظه 128 گیگابایت روانه بازار شود. نسخه 12/256 گیگابایتی نیز با قیمت 835 یورو در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. مدل پرو این گوشی با همان مقادیر حافظه رم و حافظه داخلی به ترتیب با قیمت 930 یورو و 1020 یورو در بازار‌ها عرضه خواهد شد. رویداد وان پلاس در چین در تاریخ 16 آوریل (28 فروردین) برگزار می‌شود که بلافاصله پس از آن، فروش تلفن‌ها در تاریخ 17 آوریل (29 فروردین) در این کشور آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH