ورژن جدید نمایشگر هوشمند هواوی برای کسب‌وکارهای سازمانی عرضه می‌شود

هواوی در تدارک عرضه ورژن جدیدی از نمایشگر هوشمند خود برای دفاتر سازمانی است. این محصول به‌عنوان جانشین Jamboard گوگل و سرفیس هاب مایکروسافت عرضه می‌شود. تولیدکننده چینی اعلام کرده که طی هفته جاری از ورژن سازمانی نمایشگر هوشمند خود رونمایی خواهد کرد. پوسترهای رسمی منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo نشان می‌دهند که نمایشگر هوشمند سازمانی هواوی در روز جمعه 17 آوریل رونمایی خواهد شد. این نمایشگر هوشمند از قابلیت اتصال با گوشی‌های موبایل و کامپیوترها پشتیبانی می‌کند. همچنین دستگاه مذکور از اتصال همزمان با چندین دستگاه، کنترل از راه دور، تماس‌های ویدیو کنفرانس، خدمات ابری و سایر امکانات پشتیبانی خواهد کرد.

نمایشگر هوشمند سازمانی هواوی از نمایشگری با رزولوشن بالا، یک قاب فلزی، یک دوربین و یک استند با چرخ‌های دارای قابلیت چرخش آسان بهره خواهد برد. متاسفانه در خصوص اندازه این محصول هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست؛ با این‌حال بر اساس پیش‌بینی‌ها اندازه محصول جدید حداقل معادل 50 اینچ خواهد بود. البته با توجه به امکانات بیش‌تر این دستگاه، قیمت‌گذاری آن در مقایسه با ورژن خانگی بسیار گران‌تر خواهد بود.

بر اساس برنامه‌ریزی اولیه قرار بود نمایشگر هوشمند سازمانی هواوی در ماه فوریه امسال معرفی شود؛ اما تاکنون از این محصول رونمایی نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH