۵ دلیل برای این‌که بدانید باید یک گوشی پرچمدار خریداری کنید!

5 دلیل برای این‌که بدانید باید یک گوشی پرچمدار بخرید

خرید یک گوشی پرچمدار همواره می‌تواند از تمام جهات شما را شگفت‌زده کند و در اکثر اوقات شما را با امکانات و قابلیت‌هایی فراتر از تصورتان روبرو کند!

در حقیقت تفاوتی ندارد که انتظار انجام چه کاری را از اسمارت‌فون خود دارید و یا آن را با چه هدفی تهیه می‌کنید، در حال حاضر آنقدر اسمارت‌فون‌های بالارده قوی شده‌اند که کاربران را از هر نیازی بی‌نیاز می‌کنند!

۵ دلیل برای این‌که بدانید باید یک گوشی پرچمدار خریداری کنید!

در این مطلب تا پایان در کنار آی‌تی‌رسان بمانید تا باهم به بررسی پنج دلیل مهم برای خرید یک گوشی پرچمدار بپردازیم!

 

۱. جدیدترین دستاوردها و امکانات متنوع!

۵ دلیل برای این‌که بدانید باید یک گوشی پرچمدار خریداری کنید!بشر ثابت کرده که میل سیری ناپذیری به تکامل و بهره‌گیری از بهترین‌ها که در اکثر مواقع با جدیدترین‌ها همراه می‌شود، دارد. خرید یک گوشی پرچمدار شما را در دنیای تکنولوژی به‌صورت بالقوه یک پله جلوتر از دیگر افراد قرار داده و به کاربر فرصت می‌دهد تا به تجربه مواردی بپردازد که تا امروز ممکن نبود! برای نمونه می‌توان از تغییر گشودگی دریچه دیافراگم دوربین در گوشی پرچمدار گلکسی اس ۹ سامسونگ نام برد که فقط در این محصول و‌‌ دیگر پرچمداران سامسونگ در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

باید افزود وقتی به دیگر رقبای این صنعت نگاهی می‌اندازیم، قابلیت‌های متعددی را پیدا خواهیم کرد که تنها در محصولات پرچمدار آنها وجود داشته و‌ برای استفاده از آنها حتما باید یک موبایل‌ پرچمدار خریداری کنید. مثل: تاچ سه‌بعدی اپل، طراحی صفحه‌ نمایش خمیده یا قلم S Pen دستگاه‌های سامسونگ، شارژ بی‌سیم، مقاومت بیشتر در برابر آب و گرد و غبار، کیفیت ساخت بالا و…
علاوه‌بر موارد ذکر شده، تمایل به داشتن اسمارت‌فونی که از طراحی ترند و به‌روز استفاده می‌کند، می‌تواند یکی‌دیگر از علل خرید یک گوشی پرچمدار باشد.

 

۲. آینده‌نگری و سخت‌افزار بسیار قدرتمند!

Kirin 985 هواوی

در عصر کنونی قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند به‌ویژه پرچمداران به طرز چشمگیری افزایش یافته و بهره‌گیری از لیتوگرافی بهتر موجب بهینه شدن عملکرد کلی هندست‌ها شده است‌.
اما باید عنوان کرد که با خرید یک گوشی پرچمدار فعلی به‌ آسانی تا پنج الی شش سال آینده نگرانی خاصی در مورد نصب نرم‌افزارها و بازی‌هایی که عرضه خواهد شد ندارید و می‌توان انبوهی از اپلیکیشن‌ها و اطلاعات را روی حافظه آن‌ها نصب و ذخیره کنید!
این موضوع درحالیست که طبق تحقیقات صورت گرفته توسط موسسات مختلف، کاربرانی که از گوشی‌های ضعیف‌تر استفاده می‌کنند، به‌طور میانگین هر دو الی سه سال یک‌بار تصمیم به خرید یک گوشی هوشمند جدید می‌گیرند.
در صورتی که تمایل داشته باشید، تخصصی‌تر از کاربران عادی وارد حوزه گیمینگ شده و حتی به استریم آنلاین پرداخته و از این حوزه کسب درآمد کنید، حتما باید برای خرید یکی از این اسمارت‌فون‌ها دست به کار شوید زیرا معمولا رمز موفقیت چنین افرادی، نقد و بررسی بازی‌های به‌روز و انتشار ویدیوهای با کیفیت است.

 

۳. نرم‌افزاری بهینه و روان و دریافت تضمینی به‌روزرسانی‌ها

۵ دلیل برای این‌که بدانید باید یک گوشی پرچمدار خریداری کنید!

مورد دیگری که با رفتن سراغ یک دیوایس بالارده به خودتان هدیه می‌دهید، استفاده از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید است. البته همواره قابلیت‌های نرم‌افزاری خاص نیز در گوشی‌های پرچمدار به چشم می‌خورد و شرکت سازنده بهینه‌سازی‌های متعددی را در بخش نرم‌افزاری این هندست‌ها اعمال می‌کند تا هم از نظر جلوه‌های بصری و هم در عملکرد شاهد هیچ‌گونه کندی یا ناهمگونی نباشیم.
تضمین دریافت آپدیت‌های نرم‌افزاری تا دو سال، برگ برنده بعدی چنین اسمارت‌فون‌هایی است که حتی در آینده هم کاربران را تا حد زیادی آسوده خاطر نگه می‌دارد.

 

۴. دوربین‌هایی متعدد با امکانات گوناگون!

۵ دلیل برای این‌که بدانید باید یک گوشی پرچمدار خریداری کنید!

اگر بخواهید در یک زمینه به شکل تخصصی وارد شوید، پارا فراتر گذاشته و به تولید محتوا فکر کنید، لزوم داشتن یک پرچمدار تمام‌عیار بیش از پیش احساس می‌شود. امروزه، به حدی گوشی‌های هوشمند بالارده در بخش دوربین پیشرفت کرده‌اند که اغراق نیست اگر بگوییم می‌توانند نقش یک دوربین حرفه‌ای را برای خریداران برعهده بگیرند!
حالت‌های مختلف عکس‌برداری و فیلم‌برداری، وجود دوربین واید، تله‌فوتو و بسیار قابلیت گوناگون دیگر که موجب می‌گردد در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانید، لحظات مورد نظرتان‌ را به شکلی حرفه‌ای ثبت و ضبط کنید.

 

۵. نمایشگری خیره‌کننده‌ و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های ارتباطی‌ جدیدتر!

۵ دلیل برای این‌که بدانید باید یک گوشی پرچمدار خریداری کنید!پرچمداران امروزی بهترین انتخاب برای مشاهده محتوای VR و انجام بازی‌های آن هستند. داشتن پیکسل‌های بیشتر این امکان را برای علاقمندان فراهم می‌کند که به راحتی از تماشای ویدیوهای واقعیت مجازی لذت برده یا خودتان را واقعا در دنیای بازی‌ها غرق کنید!

در حال حاضر (در زمان نگارش این مطلب) برای این‌که زودتر از دیگر افراد از تازه‌ترین فناوری ارتباطی یعنی 5G استفاده نمایید و از سریع‌ترین اینترنت همراه بهره ببرید، حتما باید به فکر خرید یک گوشی پرچمدار باشید.

جمع‌بندی

به‌طور حتم می‌دانید که شرکت‌های تولیدکننده اسمارت‌فون‌ها هرآنچه که در چنته دارند در محصولات پریمیوم خود قرار می‌دهند تا هیچ شک و تردیدی کاربران علاقمند را از پرداخت هزینه و خریدن این دستاورد ناامید نکند.

هر سال بخش تحقیق و توسعه کمپانی‌های سازنده موبایل‌های هوشمند با صرف هزینه‌های هنگفت در تلاش هستند تا کاربران را بیش از پیش شگفت‌زده کرده و موجی از خریداران در مقابل فروشگاه‌هایشان صف بکشند!

در پایان می‌توان بیان کرد که تقریبا تمام گوشی‌های پرچمدار شرکت‌های مختلف علاوه‌بر داشتن ویژگی‌های مشترک، قادر هستند تا مدت زمان زیادی همراه سرد و گرم زندگی شما باشند و اگر با پرداخت هزینه خرید آن‌ها مشکلی ندارید، به احتمال خیلی زیاد از نتیجه خریدتان راضی خواهید بود. به نظر شما کدام پرچمدار انتخاب مناسبی برای کاربران است؟ آیا در دوران فعلی تهیه یک گوشی پرچمدار کار درستی است؟

1 در مورد “5 دلیل برای این‌که بدانید باید یک گوشی پرچمدار بخرید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH