نوکیا 9.3 PureView به دوربین زیر نمایشگر مجهز خواهد بود

شرکت‌های بزرگ سازنده اسمارت‌فون مانند شیائومی، اوپو، هواوی و سامسونگ در حال کار روی تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر هستند. سوال اینجاست که کدامیک از این‌ها اولین شرکتی خواهد بود که یک گوشی یا این فناوری معرفی می‌کند؟ یک گزارش در اوایل امسال ادعا کرده بود که گوشی پرچمدار نوکیا 9.3 PureView ممکن است اولین هندستی باشد که با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی می‌شود. گزارش‌های اخیر نیز گفته‌اند که HMD ممکن است در سه ماهه سوم امسال رسما از آن رونمایی کند. حالا یک گزارش جدید بار دیگر ادعا کرده است که دوربین جلوی نوکیا 9.3 PureView در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد.

این گزارش به نقل از منابع نزدیک به شرکت فنلاندی گفته است که نوکیا 9.3 PureView به قابلیت PureDisplay V3 مجهز خواهد بود. صفحه‌نمایش این گوشی علاوه بر بهره‌گیری از قابلیت‌های بهیودیافته PureDisplay، از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هم پشتیبانی خواهد کرد.

گزارش جدید همچنین بیان کرده است که HMD فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر را در کنار دوربین سلفی پاپ‌آپ تست کرده و ظاهرا به این نتیجه رسیده است که تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر به اندازه کافی برای استفاده در پرچمدار بعدی‌اش بادوام خواهد بود.

گزارش‌های قبلی فاش کرده بودند که نوکیا 9.3 PureView مجهز به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی در ماژول دوربین پنج‌گانه پشت خود خواهد بود و برای گرفتن عکس‌های سلفی نیز از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت.

همچنین کار پردازش هندست را چیپست اسنپ‌دراگون 865 بر عهده خواهد داشت و نر‌م‌افزار آن جدیدترین نسخه اندروید 10 خواهد بود.

نوکیا 9.3 PureView ممکن است به‌همراه نوکیا 7.3 در سه ماهه سوم امسال رونمایی شود. انتظار می‌رود که پرچمدار نوکیا با قابلیت Polar Night و در نسخه‌های مسی رنگ معرفی گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH