جزئیات مربوط به تراشه و طراحی اسمارت‌فون ال‌جی Velvet رسما اعلام شد

هفته گذشته شرکت ال‌جی بدون اشاره به مشخصات هندست‌های آینده خود از سری جدید Velvet رونمایی کرد. دقیقا 7 روز بعد کمپانی کره‌ای تصمیم گرفت تا  رویداد معرفی این محصول را ادامه داده و به معرفی طراحی رسمی و جزئیات مربوط به تراشه مورد استفاده در سری ال‌جی Velvet بپردازد. بر این اساس توان پردازشی هندست آینده ال‌جی از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 765G تامین خواهد شد.

پنل پشتی گوشی از 3 حسگر دوربین میزبانی خواهد کرد؛ اما با توجه به ابعاد لنزهای مورد استفاده به‌نظر می‌رسد که شاهد به‌کارگیری 1 دوربین با عملکرد اصلی و 2 دوربین با عملکرد ثانویه خواهیم بود. یکی از این 2 حسگر احتمالا برای مات نمودن پس‌زمینه سوژه و دیگری یک حسگر B/W برای نمایش عمیق‌تر رنگ‌ها و یا یک لنز ماکرو خواهد بود.

ویدیوی منتشر شده از عرضه ال‌جی Velvet در 4 گزینه رنگی مختلف شامل سبز، مشکی، سفید و یک مدل رنگین‌کمانی جالب حکایت دارد. مدل رنگین‌کمانی دارای سایه‌های رنگی جذابی است که از بنفش تا نارنجی و صورتی تا نوعی سایه زردرنگ تغییر حالت می‌دهند. ال‌جی به منظور حمل آسان‌تر اسمارت‌فون Velvet از لبه‌های خمیده در قسمت‌های جلویی و پشتی دستگاه بهره گرفته است. اما تصویر منتشر شده از نمای جلویی گوشی کماکان نمایانگر وجود ناچ قطره‌ای شکل است؛ موضوعی که از جنبه زیبایی‌شناسی اسمارت‌فون کماکان جذاب به‌نظر نمی‌رسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH