اچ‌تی‌سی

HTC ظاهرا روی اسمارت‌فونی به نام Desire 20 Pro کار می‌کند

HTC در حال کار روی یک اسمارت‌فون جدید است. یک منبع معتبر به نام LlabTooFeR@ اطلاعاتی را درباره این دستگاه منتشر کرده است.

این گوشی دارای شماره کد Bayamo است، اما نام تجاری آن Desire 20 Pro خواهد بود. به گفته این منبع، پشت هندست شبیه به شیائومی Mi 10 است که ماژول دوربین آن در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد و یک ماژول جداگانه هم در بیرون این مجموعه وجود خواهد داشت. جلوی گوشی نیز شبیه به وان پلاس 8 خواهد بود. البته یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم روی آن وجود خواهد داشت.

اخیرا هندستی از HTC با امتیازهای متوسط در گیک‌بنچ رویت شده که احتمالا همان Desire 20 Pro است. امتیازهای این گوشی بسیار نزدیک به امتیازهایی است که ما از چیپست‌های هلیو G80 مدیاتک و اگزینوس 9611 دیده‌ایم، اما بنچمارک گفته که پردازنده آن از نوع اسنپ‌دراگون است. بنابراین احتمال اسنپ‌دراگون 660 یا 665 بیشتر است. البته باید یادآوری کنیم که نتایج گیک‌بنچ اغلب پایین‌تر از آن چیزی هستند که توسط نرم‌افزار نهایی به دست می‌آید، بنابراین احتمال هر چیپستی برای گوشی جدید HTC وجود دارد. دستگاه تست‌شده ۶ گیگابایت رم دارد که به میان‌رده بودن گوشی اشاره دارد.

به‌هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم که Desire 20 Pro چگونه توسعه می‌یابد و آیا درنهایت به واقعیت تبدیل می‌شود یا نه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH