بازگشت فلپی برد به بازارهای نرم‌افزاری

3

این بازی محبوب به یکباره در تلفن‌های همراه به اوج رسید و به‌ یکباره  نیز از صحنه روزگار محو شد ولی خبری خوش برای  دوست‌داران این بازی  به گوش می‌رسد زیرا بازگشت فلپی برد به بازارهای نرم‌افزار تایید شده است.

 

سازنده این بازی به صورت رسمی بازگشت این عنوان محبوب را به بازار نرم‌افزاری برای گوشی‌ها و تبلت‌ها تایید نمود ولی زمان آن را نه چندان زود دانست.این بازی که توسط برنامه نویس 28 ساله‌ای به نام دانگ انگویان ساخته شده است ولی سازنده ویتنامی آن چندی پیش به علت عذاب وجدان از بلایی که این بازی بر سر روح و روان گیمرها می‌آورد آن را از بازارهای نرم‌افزاری برداشت. انگویان معتقد بود که این بازی به قدری درگیر کننده است که ممکن است کودکان مدرسه‌ای در هنگام بازی‌ کردن ان به گوشی‌های خود لطمه بزنند.

 

این برنامه نویس درباره فلپی برد می‌گوید:« اولین بار که شنیدم کسی با این بازی به خودش آسیب زده فکر کردم شوخی نه چندان خنده‌داری با من شده است ولی در ادامه با دیدن چند نمونه متوجه شدم که چگونه افرادی به دستگاه و حتی انگشت خود آسیب زده‌اند.» البته با توجه به توییت دیروز او این بازی مجددا به عرضه خواهد رسید تا ببینیم این‌بار فرهنگ لازم برای آن به وجود آمده است یا همچنان وجهه آسیب رسانی این بازی جفظ شده است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH