آنر X10

نمونه تصاویر ثبت شده توسط تلفن آنر X10 5G و آنر 30 پرو پلاس منتشر شدند

نمونه تصاویر ثبت شده توسط دوربین اسمارت‌فون جدید آنر X10 به بیرون درز کرد. چند روز پیش، یک تیم کوهنورد چینی راهی قله اورست شدند. این تیم موفق شد به ارتفاع 6500 متری قله صعود کرده تا خود را به یک کمپ برسانند. به غیر از مباحث علمی، یکی از نکات جالب این سفر استفاده دو عکاس با نام‌های لی پو و کای قینگ از اسمارت‌فون جدید آنر برای ثبت تصاویر زیبا است.

یکی از این موارد، اسمارت‌فون جدید آنر X10 5G بود که هنوز معرفی نشده است. بنابراین، تصاویر ثبت شده توسط این دو عکاس را می‌توان به اولین دسته از نمونه تصاویر ثبت شده معرفی کرد. رزولوشن پنج مورد از تصاویر زیر برابر 10 مگاپیکسل بوده که از فناوری ترکیب پیکسل‌ها بهره گرفته شده است.

تلفن آنر X10 از سنسور سفارشی IMX600y با رزولوشن خام 40 مگاپیکسل استفاده می‌کند. ما هنوز نمی‌دانیم که حرف y در انتهای نام این سنسور چه معنایی دارد. البته، اسمارت‌فون آنر V30 پرو از سنسور استاندارد IMX600 بهره می‌گیرد که رزولوشن آن 40 مگاپیکسل بوده و از سنسور Quad RYYB کمک می‌گیرد.

تلفن دیگری که این تیم از آن برای ثبت تصاویر استفاده کرده بودند، آنر 30 پرو پلاس است که دو هفته از زمان عرضه آن به بازار می‌گذرد. کیفیت چهار تصویر زیر هم برابر با 12 مگاپیکسل است و رزولوشن خام آن نیز به 50 مگاپیکسل می‌رسد. دوربین این تلفن از سنسور IMX700 سونی با فیلتر Quad RYYB برای ثبت  تصاویر استفاده می‌کند. متاسفانه، هیچ تصویری توسط دوربین پریسکوپ 8 مگاپیکسلی آنر 30 پرو پلاس ثبت نشده است.

هر دو تلفن آنر X10 و 30 پرو پلاس از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کنند و این تصاویر از طریق شبکه 5G موجود در کمپ اورست به اشتراک گذاشته‌ شده‌اند. این شبکه در اواخر ماه مارس توسط اپراتور China Mobile راه‌اندازی شده بود.

اسمارت‌فون جدید آنر X10 در تاریخ 20 مه معرفی خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده قبلی، آنر X10 به تراشه Kirin 820 و یک پنل 6.63 اینچی IPS LCD مجهز شده است. این تلفن هوشمند از یک دوربین چهارگانه اصلی و باتری 4200 میلی‌آمپری با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 22.5 وات استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که مدل قبلی این تلفن با نام آنر 9X شناخته می‌شود و قیمت آن نیز حدود 130 یورو است. در نتیجه، انتظار می‌رود که این مدل نیز با قیمت ارزان به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH