شیائومی ردمی نوت 10 با چیپست Dimensity 820 مدیاتک در گیک‌بنچ رویت شد

مدیاتک روز دوشنبه یک چیپست جدید معرفی خواهد کرد و اخیرا نیز گوشی شیائومی ردمی نوت 10 تاییدیه TENAA را دریافت کرده بود؛ حالا این هندست در بنچمارک گیک‌بنچ با همان تراشه هنوز معرفی‌نشده مدیاتک رویت شده است.

در لیست گیک‌بنچ دو دستگاه با شماره مدل‌های M2004J7AC و M2004J7BC وجود دارد که مدل A دارای نام رمزی ‘atom’ و مدل B دارای نام رمزی ‘bomb’ است.

هر دو دستگاه مجهز به چیپست MT6875 مدیاتک هستند که این تراشه هنوز معرفی نشده و احتمالا Dimensity 820 خواهد بود. فرکانس پایه این پردازنده هشت هسته‌ای در لیست گیک‌بنچ ۲ گیگاهرتز ذکر شده، در حالیکه وب‌سایت TENAA به فرکانس ۲.۶ گیکاهرتزی اشاره کرده است. به نظر می‌رسد که عدد دوم مربوط به حداکثر فرکانسی باشد که چیپست می‌تواند به آن دست یابد. هر دو دستگاه در لیست گیک‌بنچ با ۸ گیگابایت رم و اندروید 10 لیست شده‌اند.

مدل Bomb امتیازهای تک هسته‌ای و چند هسته‌ای ۶۴۰ و ۲۶۰۰ را در بنچمارک گیک‌بنچ کسب کرده، اما امتیاز مدل Atom در تست چند هسته‌ای حدود ۲۴۰۰ شده است. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، نتایج تراشه جدید مدیاتک کمی پایین‌تر از چیپست پرچمدار اسنپ‌دراگون 855 کوالکام هستند که نتیجه بسیار خوبی است.

ما روز دوشنبه اطلاعات بیشتری را درباره چیپست Dimensity 820 مدیاتک خواهیم شنید و گوشی ردمی نوت 10 هم احتمالا مدت کوتاهی بعد از آن معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH