تصاویر مفهومی هواوی میت 40 پرو با طراحی نمایشگر دوگانه منتشر شد

هواوی 1 سال دیگر را با محرومیت استفاده از سرویس‌های موبایلی شرکت گوگل پشت سر گذاشته است و این کمپانی چینی حتی می‌تواند با محدودیت‌های سخت‌تری نیز مواجه شود. با این‌حال هواوی همچنان استقامت قابل‌توجهی از خود نشان داده است. نتایج این مقاومت احتمالا در هندست‌های سری میت 40 نمایان خواهند شد؛ چرا که بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست‌ها با الگوی طراحی جالب و جذاب در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شوند.


اسمارت‌فون میت 40 پرو به‌طور سنتی یکی از اعضای سری میت 40 به‌شمار می‌رود و اکنون شاهد انتشار پیش از موعد تصاویر مفهومی هواوی میت 40 پرو به‌صورت آنلاین هستیم. تصاویر مفهومی به هیچ عنوان با تصاویر رسمی قابل مقایسه نیستند؛ اما تصاویر مذکور توسط یک طراح مفهومی با نام TS Designer تولید شده است.

تصاویر مفهومی نشان می‌دهند که این پرچم‌دار از طراحی نمایشگر دوگانه بهره خواهد برد. استفاده از این الگوی طراحی در اسمارت‌فون‌های هواوی پدیده‌ای بی‌سابقه است. نمایشگر دوم در قسمت فوقانی سمت راست پنل قرار دارد؛ در حالی‌که پیکره‌بندی دوربین پنج‌گانه در سمت چپ پنل پشتی گوشی قابل مشاهده است. به‌نظر می‌رسد که این هندست مجهز به یک لنز تله‌فوتو و برچسبی است که از پشتیبانی دوربین فوق از زوم 100 برابری حکایت دارد. در خصوص نمایشگر دوم نیز به‌نظر می‌رسد که اطلاعاتی نظیر زمان، میزان شارژ باتری و پیش‌نمایش تصاویر ثبت شده توسط دوربین پشتی گوشی بر روی این پنل قابل رویت خواهند بود. حتی تصاویر منتشر شده از وجود یک قلم استایلوس نیز حکایت دارند.

به‌کارگیری این الگوی طراحی توسط هواوی حقیقتا چندان محتمل به‌نظر نمی‌رسد؛ چرا که پیش‌تر شاهد عرضه مدل‌هایی نظیر میزو پرو 7 با سبک و سیاقی مشابه و عدم موفقیت چشمگیر آن‌ در بازار بودیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH