اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس تاییدیه 3C را دریافت کرد

دیروز شاهد انتشار تصاویر CAD باکیفیت از اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 پلاس بودیم و امروز نیز این محصول در پایگاه داده وبسایت 3C ظاهر شده و تائیدیه این موسسه را دریافت نموده است. این هندست با شماره مدل SM-N9860 موفق به دریافت تاییدیه 3C شده است و احتمالا ورژن چینی فبلت آینده سامسونگ به‌شمار می‌رود.

بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست این هندست از اتصال 5G پشتیبانی نموده و مجهز به قابلیت شارژ سیمی 25 واتی است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها گلکسی نوت 20 پلاس از یک نمایشگر 6.87 اینچی داینامیک آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن 3096 در 1444 پیکسلی بهره خواهد برد.

تصاویر سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس

انتظار می‌رود که پنل پشتی گوشی همانند گلکسی S20 اولترا از ماژول دوربین مستطیلی شکل میزبانی کند. این ماژول احتمالا مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی خواهد بود؛ اما از دوربین پریسکوپی هیچ اثری نیست. همچنین اکنون می‌دانیم که این اسمارت‌فون با یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی احتمالا طی ماه آگوست عرضه خواهد شد.

2 در مورد “اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس تاییدیه 3C را دریافت کرد”

  1. امیرکیوان گوهری

    سلام دوست عزیز. کمپانی ها برای حفظ انگیزه خرید و تعویض گوشی در مشتریان خود همواره از ارائه یک محصول ایده آل خودداری می کنند و گلکسی نوت 20 پلاس نیز از این قاعده مستثنی نیست. پرچمداران سری گلکسی S و گلکسی نوت برای 2 طبقه متفاوت از کاربران با اولویتهای گوناگون عرضه می شوند. لذا هر کدام احتمالا دارای برخی نقاط ضعف و قوت نسبت به یکدیگر هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH