اسمارت‌فون‌های آنر پلی 4 و 4 پرو در روز 3 ژوئن روانه بازار خواهند شد

برند آنر اخیرا تائید کرد که اسمارت‌فون‌های پلی 4 و پلی 4 پرو در روز 3 ژوئن رسما معرفی خواهند شد. پوستر مربوط به این هندست‌ها در حساب‌کاربری آنر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است.

هفته گذشته نخستین تصاویر آنر پلی 4 پرو با رنگ آبی درخشان منتشر شد. امروز نیز شاهد انتشار مشخصات مدل ارزانتر این هندست با نام آنر پلی 4 در وبسایت TENAA هستیم. به‌طور معمول فهرست مشخصات دستگاه‌های مختلف در پایگاه داده TENAA قابل مشاهده است. این دستگاه با شماره مدل TNNH-AN00 در فهرست TENAA ظاهر شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها هر 2 دستگاه آنر 4 از اتصال 5G پشتیبانی خواهند کرد؛ اما وبسایت TENAA به مدل دقیق پردازنده مورد استفاده در این هندست‌ها اشاره نکرده است. اطلاعات فهرست از به‌کارگیری یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز حکایت دارد. این تراشه احتمالا از نوع Dimensity 800 ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که آنر پلی 4 پرو با تراشه پیشرفته‌تری نظیر کایرین 990 روانه بازار شود. با این‌حال گزارشات مخابره شده در این زمینه تا حدودی ضد و نقیض به‌نظر می‌رسند.

آنر پلی 4 مجهز به یک نمایشگر 6.81 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (1080×2400 پیکسل) خواهد بود. ابعاد این هندست معادل 170×78.5×8.9 میلی‌متر و وزن برابر با 213 گرم است. همچنین آنر پلی 4 به‌همراه یک باتری 4200 میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار می‌شود. این محصول در 3 پیکره‌بندی مختلف با 4، 6 و 8 گیگابایت رم و 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی ارائه خواهد شد.

تصاویر آنر پلی 4

در عین‌حال پیکره‌بندی دوربین اصلی گوشی شامل مجموعا 4 حسگر بوده و از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی و 2 سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر (احتمالا از نوع ماکرو و تشخیص عمق) میزبانی می‌کند. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی نیز در قسمت جلویی آن و درون یک حفره دایروی‌شکل بر روی نمایشگر مستقر می‌شود.

تصاویر آنر پلی 4 پرو

نکته جالب‌توجه این‌که آنر پلی 4 پرو مجهز به پیکره‌بندی دوربین دوگانه است. بر اساس پیش‌بینی‌ها دوربین اصلی این هندست مجهز به حسگر IMX600Y ساخت شرکت سونی خواهد بود. لذا اگرچه این سنسور رزولوشن چندان بالایی ندارد؛ اما احتمالا حسگر قدرتمندتری به‌شمار خواهد رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH