گلکسی نوت 20 احتمالا یک باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت

گوشی گلکسی نوت 20 پلاس ظاهرا یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت، اما در مورد باتری مدل کوچکتر یعنی گلکسی نوت 20، در ماه آوریل صحبت‌هایی درباره ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن وجود داشت.

حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد ظرفیت باتری نوت 20 را کمی افزایش دهد. وب‌سایت SamMobile بعد از بررسی بانک‌داده‌های سازمان چینی 3C به این نتیجه رسیده‌ است که شماره مدل باتری استفاده‌شده در نسخه چینی نوت 20، EB-BN980ABY است و ظرفیت آن ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

سامسونگ گلکسی نوت 20

این ظرفیت، بهتر از آن چیزی است که قبلا فکر می‌شد و باید بگوییم که در دنیای 5G کنونی، هر یک میلی‌آمپرساعت هم بسیار مهم است. به این‌ترتیب، باتری نوت 20، زیاد کوچکتر از باتری نوت 20 پلاس نخواهد بود؛ ضمن اینکه انتظار می‌رود نوت 20 دارای یک نمایشگر ۶.۷ اینچی باشد، در حالیکه نوت 20 احتمالا یک صفحه‌نمایش ۶.۹ اینچی خواهد داشت. بنابراین از آنجاییکه تفاوت سایز نمایشگرها چندان زیاد نیست، جای تعجبی ندارد که تفاوت ظرفیت باتری‌ها هم کم باشد.

هر دو گوشی نوت 20 و نوت 20 پلاس احتمالا در ماه آگوست با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی Super AMOLED Infinity-O، قلم استایلوس، ۱۶ گیگابایت رم و چیپست اگزینوس 992 یا اسنپ‌دراگون 865 (بسته به بازار) معرفی خواهند شد. همچنین احتمال ارایه شارژ سیمی حداقل ۲۵ وات، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس هم برای آن‌ها می‌رود. البته خبری از جک هدفون روی آن‌ها نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH