تصاویر کیس گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ از به‌کارگیری نمایشگر خمیده حکایت دارند

کیس‌های مخصوص اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 پلاس سامسونگ پیشتر توسط برخی فروشندگان وبسایت علی‌بابا آماده فروش شد. این تصاویر نشان‌دهنده دستگاهی هستند که بر پایه الگوهای شماتیک ناقص طراحی شده‌ است. جزئیات مربوط به پنل جلویی گوشی به‌طور کامل نادیده گرفته شده است؛ اما تصاویر مربوط به قسمت‌های پشتی و جانبی دستگاه احتمالا تا حد زیادی دقیق هستند (چرا که کاورهای کیس بخش‌های پشتی و جانبی گوشی را تحت پوشش قرار می‌دهند).

تصاویر کیس سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس

با بررسی حواشی جانبی گوشی متوجه به‌کارگیری طراحی نمایشگر خمیده خواهید شد. تنها مشخصه قابل مشاهده وجود انحنا در حواشی سمت چپ و راست گوشی بوده و سایر بخش‌های پنل جلویی با نمایشگر پوشانده شده است. حواشی فوقانی و تحتانی تعبیه شده روی گوشی به امنیت بیشتر آن حین قرارگیری در جای خود کمک می‌کنند. با این‌حال میزان انحنای پنل مورد استفاده توسط سامسونگ چندان چشمگیر نیست و کماکان شاهد وجود فضای کافی جهت استقرار حواشی جانبی نمایشگر هستیم.

تصاویر کیس سامسونگ گلکسی نوت 20

با بررسی تصاویر کیس‌های گلکسی نوت 20 متوجه برجستگی کیس در حواشی قسمت جلویی آن خواهیم شد. بنابراین هندست مذکور مجهز به یک نمایشگر خمیده خواهد بود. این تصاویر با رندرهای پیشین گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس مطابقت دارند. ایده فوق در واقع نشان‌دهنده استراتژی سامسونگ برای استفاده انحصاری از نمایشگرهای خمیده در گوشی‌های پرچم‌دار خود (که پیشینه آن به اسمارت‌فون گلکسی S8 بازمی‌گردد) است. تصاویر حاشیه تحتانی گوشی نشان‌دهنده وجود 3 حفره بزرگ است. این حفره‌ها متعلق به درگاه USB-C، شبکه اسپیکر و شیار مربوط به قلم S Pen هستند. همچنین سوراخ کوچک تعبیه شده در این قسمت متعلق به میکروفون گوشی است. وجود تنها یک حفره میکروفون در حاشیه فوقانی گوشی موجب طراحی نسبتا یکپارچه این قسمت شده است.

تصویر گلکسی نوت 20 پلاس (بالا) و گلکسی نوت 20 (پایین)

این‌بار نیز شاهد به‌کارگیری ماژول دوربین مستطیلی شکل هستیم. اما با توجه به عدم پوشش‌دهی این قسمت توسط کیس کماکان نمی‌توان نسبت به صحت و سقم این فرضیه 100 درصد اطمینان داشت. لذا برای تائید یا رد موضوع بهتر است منتظر انتشار اطلاعات بیش‌تری باشیم؛ اخباری که ادعا می‌کنند گلکسی نوت 20 پلاس مجهز به یک دوربین پریسکوپی خواهد بود و تصاویر فوق نیز نشان‌دهنده همین واقعیت هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH