سامسونگ گلکسی واچ 3 احتمالا در کنار تلفن‌های سری گلکسی نوت 20 معرفی خواهد شد

گزارش جدیدی نشان می‌دهد که ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3 (Samsung Galaxy Watch 3) تاییدیه کمیسیون پخش داده و ارتباطات ملی تایلند (NBTC) را دریافت کرده است. پیش از این شایعاتی درباره معرفی این ساعت در کنار تلفن‌های پرچمدار سری نوت 20 و هندست تاشو گلکسی فولد 2 مطرح شده بود. مراسم معرفی این دستگاه‌ها در تاریخ 5 اوت (15 مرداد) برگزار می‌شود.

لیست وب‌سایت NBTC نشان می‌دهد که گلکسی واچ 3 دارای نسخه 45 میلی‌متری نیز خواهد بود. مدتی قبل هم نسخه 41 میلی‌متری آن تاییدیه FCC را دریافت کرده بود. بنابراین، انتظار داریم که ساعت هوشمند جدید سامسونگ در دو مدل معرفی شود.

گلکسی واچ 3

با توجه به اطلاعات درج شده در وب‌سایت NBTC، مدل 45 میلی‌متری نیز همانند مدل 41 میلی‌متری از شبکه همراه LTE پشتیبانی می‌کند. غیر از این موضوع، هیچ اطلاعات دیگری در وب‌سایت مذکور درج نشده است.

قبلا هم اطلاعاتی درباره گلکسی واچ 3 منتشر شده بود؛ به عنوان مثال، مدل 45 میلی‌متری ساعت دارای یک GPS داخلی بوده و تاییدیه 5ATM (مقاومت در برابر آب) را دریافت کرده است. از آن جایی که ساعت مورد بحث ما از شیشه گوریلا گلس DX بهره می‌گیرد و استاندارد نظامی MIL-STD-810G را هم دریافت کرده است، می‌توان گفت که محصول جدید کره‌ای‌ها یک ساعت بادوام خواهد بود.

گلکسی واچ 3

احتمال می‌رود که طی هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری درباره ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH