سامسونگ قابلیت شارژ بی‌سیم را به‌زودی به گوشی‌های میان‌رده خود اضافه خواهد کرد

شاید کمی زود باشد که درباره گوشی‌های میان‌رده سال آینده سامسونگ صحبت کنیم، اما اگر ما معرفی هندست‌های گلکسی A51 و A71 را در دسامبر 2019 ملاک قرار دهیم، احتمال معرفی مدل‌های جانشین این دو دستگاه محبوب در شش ماه آینده بسیار زیاد است.

با اینکه ما هنوز چیز زیادی درباره این مدل‌ها نمی‌دانیم، اما می‌توان حدس زد که نام آن‌ها گلکسی A52 و A72 خواهد بود. همچنین یک رسانه کره‌ای به‌تازگی ادعا کرده است که سامسونگ قصد دارد قابلیت‌ شارژ بی‌سیم را برای آن‌ها ارایه کند.

همانطور که می‌دانید گوشی‌های گلکسی A71 ،A51 و A90 5G به دلایلی فاقد این قابلیت بودند. البته یک توضیح ساده برای اینکه چرا سامسونگ تکنولوژی شارژ بی‌سیم را فقط برای محصولات رده‌بالای خود ارایه می‌کند وجود دارد. این شرکت برای آنکه بتواند نمایشگرهای با کیفیت بالا و مشخصات فوق‌العاده‌ای را روی هندست‌های میان‌رده خود عرضه کند مجبور است که از هزینه‌های بخش‌های دیگر بکاهد.

اما از آنجاییکه اپل در حال حاضر آیفون ۴۰۰ دلاری  SE 2020 را با قابلیت شارژ بی‌سیم Qi می‌فروشد، سامسونگ هم ممکن است که این فناوری را روی دستگاه‌های میان‌رده خود ارایه کند. البته باید امیدوار باشیم که شرکت کره‌ای برای حفظ حاشیه سود خود نیازی به حذف سایر قابلیت‌های هندست پیدا نکند.

بخش گوشی‌های میان‌رده در حال حاضر بسیار پرازدحام و رقابتی شده است و به‌زودی هندست 5G وان پلاس Z هم به این مجموعه خواهد پیوست. ما هنوز درباره پشتیبانی این گوشی از شارژ بی‌سیم مطمئن نیستیم، اما مشخصات لورفته آن، برای قیمتی حدود ۴۰۰ دلار واقعا فوق‌العاده است.

دستگاه‌های اقتصادی دیگری که هم‌اکنون با قابلیت شارژ بی‌سیم در بازار موجود هستند شامل  ZTE Axon 10 Pro، سامسونگ گلکسی S10e و ال‌جی G8 ThinQ می‌شوند. بنابراین با توجه همه این موارد، شایعه اضافه کردن تکنولوژی شارژ بی‌سیم به گوشی‌های گلکسی A52 و A72 منطقی به نظر می‌رسد. البته نباید اننظار چنین قبلیتی را برای گلکسی A42 ،A32 یا سایر اعضای ارزان‌تر خانواده گلکسی A سامسونگ در سال آینده داشته باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH