اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی نوت 20 به صورت هم‌زمان معرفی خواهند شد

اخیرا گزارش جدیدی پیرامون رویداد معرفی محصولات آینده سامسونگ منتشر شده و اطلاعات پیشین را موردتائید قرار داده است. یک گزارش قدیمی‌تر که از کره‌جنوبی مخابره شده است؛ ادعا می‌کند که گوشی تاشو گلکسی فولد 2 با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen عرضه نخواهد شد؛ اما این هندست از یک نمایشگر به‌روزرسانی شده با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد.

توئیت منتشر شده توسط یک شخص خبرچین با نام Jon Prosser گزارش می‌دهد که طی رویداد روز 5 آگوست، کمپانی سامسونگ در کنار هندست‌های گلکسی فولد 2 و سری گلکسی نوت 20 از ورژن ارتقایافته گلکسی زد فلیپ 5G نیز رونمایی خواهد کرد. این شخص پیش‌تر گزارشات دقیقی پیرامون محصولات شرکت‌های اپل و سامسونگ منتشر نموده بود.

مدل فعلی گلکسی زد فلیپ مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 855 بوده و صرفا از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ به سراغ مدل جدیدی از تراشه رفته یا با وجود استفاده از تراشه مشابه موفق به ایجاد فضای کافی جهت استقرار مودم 5G و آنتن‌ها خواهد شد. همچنین گزارشات پیشین نشان دادند که مدل پایه گلکسی زد فلیپ 5G مجهز به 256 گیگابایت حافظه‌داخلی بوده و احتمالا با یک مدل قهوه‌ای رنگ جدید عرضه خواهد شد.

تصاویر مربوط به سامسونگ گلکسی نوت 20

اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 سامسونگ به‌همراه یک نمایشگر تخت و بسیاری از امکانات مشابه با سری گلکسی S20 عرضه خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل گلکسی نوت 20 پلاس مجهز به نمایشگر خمیده خواهد بود. با این‌حال الگوی منحنی مورد استفاده در این نمایشگر با طراحی خمیده پنل گلکسی S20 اولترا متفاوت است. همچنین سامسونگ احتمالا در جریان همین رویداد از اسمارت‌فون گلکسی فولد 2 نیز رونمایی خواهد کرد.

بر اساس محتوای توئیت منتشر شده، رویداد مذکور بایستی در روز چهارشنبه 5 آگوست برگزار شود. همچنین ‌پیش‌سفارش هندست‌ها از روز 20 آگوست آغاز خواهد شد. پیرامون عرضه گلکسی واچ 3 و ایربادهای جدید سری Gear نیز گمانه‌زنی‌هایی مطرح شده است؛ اما رونمایی از این گجت‌ها پیش از برگزاری رویداد مذکور نیز چندان دور از ذهن نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH