افزایش 2.5 برابری ترافیک دیتا همراه اول طی سال گذشته

صبح دیروز مجمع عمومی سالانه همراه اول با حضور سهامداران این شرکت در سالن اجتماعات همراه اول برگزار شد. در این مراسم  مهدی اخوان بهابادی مدیر عامل همراه اول به تشریح دستاوردها و برنامه‌های این شرکت پرداخت و اعلام کرد: کسب رتبه نخست خدمات تلفن همراه در ارزیابی و رتبه‌بندی اپراتورهای ارتباطی توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، کسب رتبه اول در بهره‌وری کل عوامل ارتباطات و مخابرات کشور در بیست‌ودومین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران و همچنین دستیابی به رتبه هفدهم فروش و درآمد در بیست‌ودومین رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران بخشی از این دستاوردها است.

رکوردشکنی در تعداد فروش سیم‌کارت طی یک ماه

وی در ادامه با اشاره به ثبت بیش از 90 میلیون سیم‌کارت همراه اول در شبکه اپراتور تلفن همراه ایران اعلام کرد: از این تعداد بیش از 20 میلیون سیم‌کارت دائمی و بیش از 69 میلیون سیم‌کارت اعتباری است.

مدیر عامل اپراتور همراه اول در ادامه به رکوردزنی این شرکت در فروش سیم‌کارت جدید طی یک ماه اشاره کرد و افزود: قابل توجه است که در مرداد ماه سال 1398 توانستیم به رکورد جذب یک میلیون و 300 هزار مشترک در یک ماه دست پیدا کنیم. همچنین متوسط درآمد از هر کاربر به مقدار 18 درصد رشد داشته و سهم بازار درآمدی به حدود 60 درصد رسیده است.

مهدی اخوان بهابادی در ادامه مراسم به رشد کاربران اپلیکیشن همراه من اشاره کرد و گفت: اپلیکیشن همراه 19 میلیون کاربر را حذب کرده و 120 میلیون تراکنش در ماه از طریق این اپلیکیشن انجام می‌شود. همچنین جمعیت باشگاه مشتریان ما بیش از 12 میلیون مشترک است که در کنار 12966 شبکه فروش و خدمات حضوری با متوسط خدمات‌دهی بیش از 3 میلیون در ماه، به ارائه خدمات می‌پردازد.

برگزاری مجمع عمومی همرا اول سال 99

افزایش دو و نیم برابری ترافیک دیتا همراه اول

مدیر عامل همراه اول در مورد رشد ترافیک دیتا این اپراتور طی سال گذشته اعلام کرد: در فروردین ماه سال جاری توانستیم به بیش از ۱۱ پتابایت رکورد ترافیک دیتای روزانه برسیم که رشدی دو و نیم برابری را نسبت به میانگین روزانه ترافیک دیتا در فروردین ماه سال ۹۸ (یک سال گذشته) نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین در آذرماه سال گذشته با رسیدن به ۲۲ میلیون ارلانگ، توانستیم به رکورد جدید ترافیک صوتی در روز دست پیدا کنیم. مصرف کل دیتای مشترکان در سال 98 حدود 2123 پتابایت بوده است.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH