اسمارت‌فون جدید پوکو طی ماه آینده عرضه می‌شود

در اوایل ماه جاری میلادی برند پوکو از عرضه گوشی آینده خود برای بازار هندوستان خبر داد. اکنون Manmohan Chandolu؛ مدیرعامل پوکو در هندوستان تائید کرده که اسمارت‌فون جدید پوکو طی ماه آینده در هندوستان عرضه خواهد شد. مدیر اجرایی پوکو نیز مجددا خاطرنشان کرد که گوشی جدید همان پوکو F2 پرو نیست؛ بلکه محصولی انحصاری برای مصرف‌کنندگان هندی خواهد بود.

بر اساس شایعات پیشین هندست موردنظر بایستی همان پوکو M2 پرو باشد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گجت با تراشه اسنپ‌دراگون 720G عرضه خواهد شد. هندست مذکور دارای اسم رمز “gram” بوده و بر اساس محتوای سورس کد کرنل انتظار می‌رود این محصول از برخی ویژگی‌های مشترک با اسمارت‌فون ردمی نوت 9 پرو برخوردار باشد.

همچنین طی این مصاحبه پیرامون برنامه‌های کمپانی برای سایر محصولات پوکو از جمله ایرفون‌های Pop Buds TWS نیز صحبت‌هایی مطرح شد. آقای Manmohan اعلام کرد که این محصول با همکاری تیم تحقیق و توسعه شیائومی تولید شده است. بدین‌ترتیب ایرفون‌های جدید پوکو احتمالا دارای شباهت‌هایی با مدل فعلی ایرفون‌های Xiaomi TWS خواهد بود.

بعلاوه مدیر اجرایی پوکو احتمال عرضه اسمارت‌فون پوکو F2 پرو در هندوستان تا اواخر سال جاری را رد نکرد. در ادامه این مصاحبه به پرسشی پیرامون تبلیغات دستگاه‌های پوکو اشاره شد. به گفته آقای Manmohan این تبلیغات در واقع نوعی پیشنهاد و نه یک تبلیغ تمام‌عیار همانند انواع مشاهده شده برای دستگاه‌های شیائومی هستند. برای مشاهده این مصاحبه کافیست اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH