طرح اولیه پد شارژر ایرپاور اپل قادر به شارژ اپل واچ خواهد بود

پد شارژر ایرپاور اپل نخستین بار در سال 2017 معرفی شد. بر اساس وعده‌های مطرح شده قرار بود این ابزارجانبی در سال 2018 روانه بازار شود. اپل تا سال 2019 سکوت اختیار کرد و سپس خبر تعلیق این پروژه را اعلام نمود. غول کوپرتینویی با اشاره به برخی مشکلات فنی خاطرنشان کرد که هنگام شارژ باتری اپل واچ دمای سیم‌پیچ‌های مورد استفاده در شارژر بیش از اندازه افزایش پیدا می‌کند.

به‌دنبال اعلام رسمی توقف پروژه ایرپاور توسط اپل، گزارشات مخابره شده طی ماه مارس نشان داد که اپل پروژه توسعه ایرپاور را مجددا و به‌صورت مخفیانه از سر گرفته است. اکنون توئیت جدیدی از یک شخص خبرچین با نام Jon Prosser نشان می‌دهد که اپل در زمینه بازبینی پد شارژر ایرپاور خود واقعا تلاش نموده و تصویری از جدیدترین نمونه اولیه این محصول در حال شارژ موفقیت‌آمیز اپل واچ منتشر شده است.

همچنین توئیتی که در روز 10 آوریل توسط Jon Prosser منتشر شده است؛ ادعا می‌کند که اپل پیش‌تر در زمینه مدیریت پویای حرارت تولید شده توسط تراشه A11 (مشابه نمونه مورد استفاده در گوشی‌های آی‌فون 8، 8 پلاس و آی‌فون X) به موفقیت دست یافته است. از زمان لغو پروژه توسعه ایرپاور، اپل از هرگونه اظهارنظر رسمی در خصوص این شارژر امتناع نموده است. بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا اپل واقعا تصمیم گرفته تا پد شارژر مغناطیسی خود را روانه بازار کند و یا این محصول صرفا به‌عنوان یک ابزارجانبی طی رویداد عرضه مدل‌های جدید آی‌فون ارائه خواهد شد.

اپل در زمینه متقاعد نمودن کاربران برای خریداری 3 محصول پرفروش خود شامل آی‌فون، اپل واچ و ایرپاد (که در واقع گجت‌های همراه کوچکی هستند) به موفقیت چشمگیری دست یافته است. چنان‌چه اپل قادر به فروش این 3 محصول به‌صورت همزمان باشد؛ در این‌صورت غول کوپرتینویی یقینا مایل خواهد بود تا کاربران را برای خریداری این پد شارژر و ارتقاء قابلیت‌های دستگاه‌های اپلی‌ خود متقاعد نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH