اسمارت‌فون‌های سری سامسونگ گلکسی نوت 20 تاییدیه انجمن NFC را دریافت کردند

طبق شایعات مطرح شده قبلی، اسمارت‌فون‌های پرچمدار سری سامسونگ گلکسی نوت 20 در تاریخ 5 اوت معرفی خواهند شد. با توجه به این که تلفن‌های جدید سامسونگ امروز تاییدیه انجمن NFC را دریافت کرده‌اند، می‌توان امیدوار بود که این تلفن‌ها به زمان رونمایی نزدیک می‌شوند.

پرچمداران سری نوت 20 سامسونگ با دو شماره مدل در وب‌سایت انجمن NFC رویت شده‌اند. شماره مدل SM-981U و SM-986U به ترتیب متعلق به مدل‌های نوت 20 و نوت 20 پلاس هستند. در این میان نکته مبهمی وجود دارد؛ شماره مدل SM-986U در لیست وب‌سایت Bluetooth SIG با نام نوت 20 الترا شناخته می‌شود، اما در این وب‌سایت به مدل پلاس اشاره شده است.

سامسونگ گلکسی نوت 20

لیست وب‌سایت انجمن NFC هیچ اطلاعاتی را درباره مشخصات فنی تلفن فاش نمی‌کند، اما با توجه به اطلاعات درج شده در بنچمارک گیک‌بنچ که در ماه آوریل منتشر شده بود، مدل SM-986U دارای 8 گیگابایت رم بوده و از سیستم‌عامل اندروید 10 بهره می‌گیرد. انتظار می‌رود که این گوشی برای پردازش اطلاعات از تراشه جدید اسنپدراگون 865 پلاس که هنوز معرفی نشده است، کمک بگیرد.

سامسونگ گلکسی نوت 20

مدل SM-986U مدتی قبل نیز آزمایش HTML5 را گذرانده بود و ما با توجه به نتایج تست متوجه شدیم که نسبت ابعاد تصویر نمایشگر آن 19.3:9 و رزولوشن آن 3096 در 1444 پیکسل است. براساس شایعات، این مدل دارای صفحه‌نمایش 120 هرتزی خواهد بود.

انتظار می‌رود که در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری درباره تلفن‌های سامسونگ گلکسی نوت 20 منتشر شود. هرچند، ما بیشتر کنجکاو هستیم که بدانیم شماره مدل SM-986U همان نوت 20 پلاس است یا نوت 20 الترا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH