آپدیت گلکسی S20

سامسونگ آپدیت امنیتی جولای را به همراه چند قابلیت جدید برای گلکسی S20 منتشر کرد

جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری برای تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی S20 منتشر شد. این بروزرسانی پچ امنیتی ماه جولای را شامل می‌شود. اما این بار علاوه‌بر پچ امنیتی، پیشرفت‌هایی در بخش نرم‌افزار تلفن و دوربین آن حاصل شده است. آپدیت گلکسی S20 فعلا در یک کشور منتشر شده و انتظار می‌رود که در روزهای آتی مناطق بیشتری تحت پوشش این آپدیت قرار بگیرند.

در قسمت تغییرات این آپدیت به مواردی مثل پچ امنیتی جولای 2020، بهبود قابلیت‌های تثبیت‌کننده ویدیو و بزرگنمایی تصویر برای عملکرد بهتر دستگاه اشاره شده است.

اصلی‌ترین قابلیت اضافه شده در این آپدیت، امکان ضبط صدا توسط میکروفون‌های بلوتوثی است. این قابلیت به اپلیکیشن ضبط صدای تلفن اضافه شده تا کاربران در هر موقع توانایی ضبط صدا با میکروفون‌های بلوتوثی را هم داشته باشند.

لازم به ذکر است که در این آپدیت، پشتیبانی از قابلیت‌های MirrorLink ،Car Mode و Find My Car به پایان رسیده و اسمارت‌فون گلکسی S20 از این امکانات محروم شده است. حجم آپدیت منتشر شده برای گلکسی S20 حدود 400 مگابایت بوده که حجم آن کمی بیشتر از آپدیت‌های امنیتی استاندارد ماهیانه سامسونگ است. بروزرسانی فوق، در این مرحله فقط برای کاربران کشور کره جنوبی منتشر شده و همانطور که گفتیم، انتظار می‌رود که در روزهای آتی در سایر نقاط جهان نیز قابل دسترس باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH