آنر 30 لایت

اولین ویدیو رسمی از اسمارت‌فون جدید آنر 30 لایت منتشر شد

برند آنر، فردا از اسمارت‌‌فون آنر 30 لایت (یا همان مدل Youth) رونمایی می‌کند. امروز اولین تیزر رسمی این تلفن منتشر شده است که اطلاعات تلفن جدید آنر را قبل از مراسم رونمایی فاش می‌کند. از جمله اطلاعات موجود در این ویدیو می‌توان به نرخ رفرش 90 هرتزی صفحه‌نمایش و نرخ نمونه‌برداری لمسی 180 هرتز اشاره کرد.

البته، مشخصات فنی آنر 30 لایت پیش از انتشار این ویدیو فاش شده بودند و این ویدیو را می‌توان یک مهر تایید بر شایعات قبلی دانست. در این ویدیو دوربین سه‌گانه اصلی تلفن نیز دیده می‌شود. طبق شایعات قبلی، این دوربین دارای یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسل است که یک ماژول 8 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل آن را همراهی می‌کنند. احتمال می‌رود که این دو ماژول از نوع التراواید و تشخیص عمق باشند.

آنر 30 لایت از تراشه Dimensity 800 شرکت مدیاتک استفاده می‌کند. این تلفن با استفاده از تراشه مذکور توانایی اتصال به شبکه همراه 5G را دارد. هندست جدید چینی‌ها در چندین پیکربندی حافظه رم از 4 تا 8 گیگابایت و حافظه داخلی از 64 تا 256 گیگابایت معرفی خواهد شد.

در این ویدیو به قیمت و زمان عرضه در بازارهای مختلف اشاره نشده است. اما فردا مشخص خواهد شد که تلفن جدید آنر با چه قیمت و در چه زمانی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. رویداد آنر، فردا ساعت 14:30 به وقت محلی چین آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH