دوربین سلفی شیائومی می 10 پرو موفق به کسب امتیاز بالا از وبسایت DxOMark شد

اخیرا وبسایت DxOMark به ارزیابی و تحلیل عملکرد دوربین سلفی اسمارت‌فون شیائومی می 10 پرو پرداخت. پیکره‌بندی دوربین پشتی این هندست شامل حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی، 1 لنز فوق‌عریض و 2 دوربین تله‌فوتو است. در مقابل دوربین سلفی گوشی مجهز به یک سنسور 20 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 0.9 میکرونی و گشودگی دیافراگم f/2.0 است. این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای 1080p با سرعت 30 فریم برثانیه خواهد بود.

DxOMark امتیاز 83 را برای این دوربین در نظر گرفته است. چنین امتیازی موجب قرارگیری شیائومی می 10 پرو در میانه طیف سایر اسمارت‌فون‌ها نظیر گلکسی A71 و گوشی‌های پیشرفته قدیمی‌تر مانند آی‌فون XS مکس خواهد شد. بخشی از امتیاز بالای تخصیص یافته به دوربین سلفی می 10 پرو مدیون عملکرد فوق‌العاده آن در شرایط مطلوب و نورپردازی پایدار چهره‌ها در اکثر موقعیت‌ها است.

شیائومی می 10 پرو

با این‌حال دوربین هندست در زمینه محدوده دینامیکی به چالش کشیده می‌شود. با وجود نورپردازی مطلوب چهره‌ها بعضا شاهد پیدایش الگوهای سایه‌روشن در تصاویری با سطح روشنایی بالا هستیم. رنگ‌ها ناپایدار بوده و هنگام عکاسی در فضاهای کم‌نور بعضا تون رنگ قرمز تا حدودی در پوست مخاطبان مشهود است. علیرغم به‌کارگیری لنز با فوکوس ثابت، دوربین قادر به ثبت صحنه‌ای با میدان دید کاملا گسترده خواهد بود. این موضوع موجب می‌شود تا هنگام ثبت تصاویر سلفی، چهره‌ها از شارپنس قابل‌قبولی برخوردار باشند.

1 در مورد “دوربین سلفی شیائومی می 10 پرو موفق به کسب امتیاز بالا از وبسایت DxOMark شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH