چگونه مشکلات دوربین گلکسی S4 را برطرف کنیم؟!

Samsung-Galaxy-S4

اگر شما مانند برخی از کاربران دیگر گلکسی S4 سامسونگ در بخش «عکس برداری» به مشکل برخورده‌اید و نمی‌دانید که چگونه این مشکل را برطرف کنید، پیشنهاد می‌کنیم که این آموزش را از دست ندهید!

گاهی اوقات در هنگام اجرای برنامه «عکس برداری»، با پیغامی نظیر ” Warning: Camera Failed” روبه‌رو می‌شوید و ممکن است که فکر کنید دچار مشکل بسیار بزرگی شده‌اید! بهتر است کمی خونسرد باشید چراکه این مشکل، به‌سادگی برطرف می‌شود. این مشکل، بیشتر از یک ایراد نرم‌افزاری در گوشی شما ناشی می‌شود. برای همین، بهتر است طبق دستورالعمل‌های زیر عمل کنید تا مشکل شما رفع شود.

1- حافظه کش و اطلاعات اپلیکیشن «camera» را پاک کنید!

از صفحه اصلی، وارد بخش «منو» شده و سپس به تنظیمات مراجعه کنید. از منوی تنظیمات، وارد بخش  «application manager» شده و سوایپ کنید تا تمام برنامه‌های گوشی شما (حتی سیستمی) نمایان شوند. اسکرول کرده و برروی اپلیکیشن «دوربین» ضربه بزنید. سپس برروی گزینه  force close ضربه بزنید تا برنامه دوربین به‌اجبار بسته شود. سپس دکمه‌های clear cache و clear data را لمس کنید. حال گوشی خود را ری‌استارت کرده و سپس سعی کنید که وارد برنامه «دوربین» شوید؛ احتمالا مشکل برطرف شده است!

2- فکتوری ریست کنید!

اگر روش بالا جواب نداد، بهتر است که گوشی خود را فکتوری ریست نمایید. البته به‌یاد داشته باشید که باید قبل از آن، از اطلاعات خود در صورت لزوم، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای فکتوری ریست، از بخش تنظیمات وارد تب «accounts» شده و سپس برروی «ریست» ضربه بزنید. حال، برروی factory data reset ضربه بزنید و سپس، delete all را انتخاب نمایید.

3- پارتیشن کش را پاک کنید!

اگر روش با روش بالاهم مشکل همچنان پابرجا بود، احتمالا یک مشکل جدی در گوشی شما وجود دارد. برای رفع این مشکل، گوشی خود را خاموش کنید. سپس، دکمه‌های ولوم بالا، home و پاور را هم‌زمان با هم فشار داده و نگه‌دارید تا زمانی که گوشی شما یک ویبره خفیف بزند.

دست خود را از روی دکمه پاور بردارید ولی دکمه‌های ولوم بالا و Home را همچنان فشار دهید تا وقتی که صفحه‌ی ریکاوری سیستم عامل اندروید بالا بیاید. ولوم پایین را فشار دهید تا به عبارت  “wipe cache partition” برسید. سپس با استفاده از کلید پاور، آن را انتخاب کنید. در آخر، امیدواریم که مشکل شما برطرف شود!

12 در مورد “چگونه مشکلات دوربین گلکسی S4 را برطرف کنیم؟!”

  1. سلام اسم برنامه ای که دوربین گوشی گلکسی s4 داره که همزمان میتونه از تصویر جلوی موبایل و پشت موبایل فیلمبرداری کنه چیه؟

  2. سلام عزیزان .کسی هست بدون چطور مشکل دوربین سامسونگs4 زوم ان امده بیرون وبرنمیگرده راچکار باید کرد.ریست کردم .می نویسه updaet comera zoom.?ممنون.

  3. حسین شفیع آبادی

    سلام با تشکر از مطلب خوبتون مشکل بنده حل شد با راهنمایی سایت خوبتون…جاوید آی تی رسان

  4. لانچر چه دخلی به دوربین داره !؟؟؟؟؟
    بنده گوشی رو فلش زدم , رام جدید نصب کردم ! ریست کردم , فایل کمرا رو کلا حدف کردم از رو گوشی ! برنامه دوربین جدید ریختم ! هرکاری که فکرمیکنید کردم ولی درست نشد .

  5. دوستان مشکل دوربین گوشی رو خودم تونستم پیدا کنم فقط کافی لانچری که به گوشیتون نصب کرده‌اید حذف کنید من تو گوشی با تم ولانچر گو لانچر استفاده می کردم با حذفش گوشیم خوب شد

  6. سلام دوستان مشکل دوربین گوشی s4 خودم رو حل کردم به هر شخص و تعمیر کاری که نشان دادم گفتن باید فلش بخوره ولی من این کارو نکردم دوستان جواب رو میدم که دعا گوی همه مریض ها و کسانی که بی مهری دیدن باشید انشاالله که مشکلترین حل بشه

    لانچری که به گوشی نصب کرده‌اید رو حذف کنید بدون
    لانچر با گوشیتون کار کنید من با حذف گو لانچر مشکل دوربینم حل شد… جواب بدیم ببینم مشکلتوین حل شد یا نه…

  7. ببخشید منم مشکل خراب شدن دوربین جلو دارم و با این کارا به اندازه یه عکس واسه دوربین پشت درست میشه ولی میرم دوربین جلو باز خراب میشه…میشه راهنمایی کنید؟

  8. مشکل من با انجام 2کار حل نشد.من ریست نکردم.در ضمن مشکل من front cam هست ن دوربین اصلی.
    گوشی منم اس4مینی i9192

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH