وان پلاس نورد

اسمارت‌فون جدید وان پلاس نورد با دوربین چهارگانه در تاریخ 31 تیر معرفی خواهد شد

اسمارت‌فون جدید وان پلاس نورد (OnePlus Nord) در تاریخ 21 جولای (31 تیر) معرفی خواهد شد و اکنون جزییات بیشتری درباره مشخصات فنی این دستگاه منتشر شده است. در جدیدترین مصاحبه با کارل پی، بنیانگذار برند وان پلاس نیز به جزییات دوربین چهارگانه وان پلاس نورد اشاره شده است. براساس گفته‌های پی، دوربین اصلی هندست جدید این شرکت از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که به یک لرزشگیر اپتیکال مجهز شده است. در کنار این لنز، یک دوربین التراواید 8 مگاپیکسل، یک ماژول ماکرو 5 مگاپیکسل و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسل قرار دارند.

دو دوربین جلویی تلفن هم در فضای قرصی شکل پنل تعبیه شده‌اند که کیفیت آن‌ها معادل 32 و 8 مگاپیکسل است. وان پلاس نورد برای پردازش اطلاعات از تراشه اسنپدراگون 765G کمک می‌گیرد که یک رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت (در نسخه پایه) آن را همراهی می‌کنند. در بخش انرژی هم یک باتری با ظرفیت 4300 میلی‌آمپر ایفای نقش می‌کند.

مراسم معرفی وان پلاس نورد به صورت واقعیت مجازی (AR) برگزار خواهد شد که افراد می‌توانند به صورت زنده با دستگاه‌های خود در طول مراسم حضور داشته باشند.

انتظار می‌رود که مدل پایه این اسمارت‌فون با قیمت زیر 500 دلار (445 یورو) به بازار عرضه شود. البته، تفاوت‌های بسیار زیادی در قیمت این تلفن در منطقه اروپا و هندوستان وجود خواهد داشت. دومین مرحله از پیش‌فروش جدید وان پلاس در اروپا از فردا ساعت 8 صبح به وقت محلی آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH