اطلاعاتی در رابطه با قابلیت‌های جدید قلم S Pen گلکسی نوت 20 سامسونگ

سری گلکسی نوت 20 قرار است در تاریخ 5 آگوست معرفی شود که شامل نوت 20 و نوت 20 اولترا (یا نوت 20 پلاس) خواهد بود. سامسونگ رسما هنوز هیچ جزییاتی درباره این گوشی‌ها منتشر نکرده، اما تصاویری که اخیرا لو رفته‌اند و همچنین تصاویر رسمی آن‌ها، دید کلی درباره ظاهر اسمارت‌فون‌ها به ما می‌دهند.

در تصاویر لورفته، یک قلم S Pen هم وجود داشت که به نظر نمی‌رسید تفاوت چندانی با نسخه‌های قبلی داشته باشد، اما ظاهرا قلم جدید دارای نرم‌افزار جدیدی خواهد بود که به آن اجازه خواهد داد تا به‌عنوان یک پوینتر هم استفاده شود.

این اطلاعات را یک کاربر توییتر به نام Jimmy Is Promo منتشر کرده و تصویر S Pen را در کنار گوشی پست کرده است. این تصویر نشان می‌دهد که یک بخش جدید “S Pen pointer” در منوی تنظیمات وجود خواهد داشت که به شما اجازه خواهد داد تا سرعت، رنگ و سایز پوینتر را تنظیم کنید. همچنین گزینه‌ای برای فعال کردن رد پوینتر وجود خواهد داشت.

با پوینتر S Pen شما می‌توانید آیکون‌های روی نمایشگر را انتخاب نمایید، رابط کاربری را ناوبری کنید و ناحیه‌ای را هایلایت کنید. شما برای حرکت دادن پوینتر باید دکمه قلم را فشار داده و نگه دارید و سپس آن را حرکت دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH