هواوی میت 40

اسمارت‌فون جدید هواوی میت 40 همانند مدل پرو از نمایشگر خمیده استفاده خواهد کرد

براساس شایعات و احتمالات مطرح شده، اسمارت‌فون‌های جدید سری هواوی میت 40 (Huawei Mate 40) در ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی خواهند شد. این مجموعخ یک مدل استاندارد با نام میت 40 و یک مدل پیشرفته با نام میت 40 پرو را شامل می‌شود.

احتمال می‌رود که مدل پرو از یک نمایشگر آبشاری با لبه‌های خمیده استفاده کرده و مدل‌ استاندارد نیز طبق روال قبلی از صفحه‌نمایش تخت بهره گیرد. اما یک نشت تازه نشان می‌دهد که مدل استاندارد هم مانند مدل پرو به صفحه‌نمایش خمیده مجهز خواهد شد.

یک افشاگر چینی تصویری از محافظ صفحه‌نمایش تلفن هواوی میت 40 را منتشر کرده که طراحی نمایشگر آن را فاش می‌کند. در این تصویر می‌توان لبه‌های خمیده در سمت چپ و راست محافظ را مشاهده کرد. البته، براساس گفته‌های یک افشاگر دیگر، خمیدگی صفحه‌نمایش میت 40 همانند نمایشگرهای آبشاری نخواهد بود. خمیدگی پنل این تلفن همانند مدل آنر 30 پرو بوده که یک حفره پانچ شده دوگانه در نمایشگر 6.57 اینچی OLED آن قرار گرفته است.

در این میان، اندازه دقیق پنل میت 40 مشخص نیست. اما به احتمال زیاد، یک صفحه‌نمایش OLED با سنسور اثرانگشت در زیر آن تعبیه خواهد شد. شایعات حاکی از آن هستند که نرخ رفرش این پنل 90 هرتز است. تلفن‌های میت 40 و میت 40 پرو احتمالا از تراشه 5 نانومتری Kirin 1000 یا 1020 استفاده خواهند کرد.

گفته می‌شود که این تلفن‌ها برای ثبت تصاویر از سنسور اصلی 108 مگاپیکسل بهره می‌گیرند که به احتمال زیاد از ماژول دوربین 9P FreeForm جدا خواهد بود. قابلیت تشخیص چهره سه‌بعدی نیز می‌تواند به صورت انحصاری در اختیار کاربران مدل پرو هندست جدید هواوی قرار بگیرد. ویژگی تشخیص بایومتریک هم ارتقا یافته است تا کاربران برای پرداخت‌های موبایلی از آن استفاده کنند.

هم‌چنین، شایعاتی مبنی‌بر معرفی داک MateStation هواوی نیز در کنار این تلفن‌ها وجود دارد. به علاوه، انتظار می‌رود که تلفن‌های جدید سری میت از فناوری شارژ سریع 66 وات پشتیبانی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH