گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 2 در رویداد 5 آگوست معرفی نخواهد شد

سامسونگ رسما اعلام کرده است که رویداد آنپک خود را در تاریخ 5 آگوست برای معرفی سری گلکسی نوت 20 برگزار خواهد کرد. ما در کنار این سری شاهد رونمایی از گلکسی زد فلیپ 5G، گلکسی تب S7 و تب +S7، هدفون گلکسی بادز لایو و گوشی تاشو گلکسی زد فولد 2 خواهیم بود.

با این‌حال، به گفته مکس واینباخ از خبرچین‌های معتبر حوزه تکنولوژی، گلکسی زد فولد 2 در رویداد 5 آگوست معرفی نخواهد شد. او گفته است که ۶۰ درصد مطمئن است که سامسونگ در این رویداد اشاره‌ای به این هندست نخواهد کرد و ۱۰۰ درصد مطمئن است که این گوشی اصلا به نمایش در نخواهد آمد. واینباخ حدس می‌زند که گلکسی زد فولد 2 در اوایل ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و ممکن است در اوایل ماه اکتبر عرضه گردد.

انتظار می‌رود سری گلکسی نوت 20 شامل سه مدل نوت 20، نوت 20 پلاس و نوت 20 اولترا باشد. همچنین گلکسی زد فلیپ 5G، چیپست اسنپ‌دراگون 865 (یا +865) و فناوری 5G را به مدل قبلی خود اضافه خواهد کرد. از طرفی، گلکسی تب +S7/S7 از پردازنده‌های اسنپ‌دراگون 865 (یا +865)، نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی، باتری‌های بزرگ (۷۷۶۰ میلی‌آمپرساعتی برای S7 و ۱۰۰۹۰ میلی‌آمپرساعتی برای +S7) و دوربین‌های دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی استفاده خواهند کرد. هدفون گلکسی بادز لایو هم دارای یک طراحی جدید و قابلیت نویز کنسلینگ خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH