شارژ سریع 125 وات

شرکت چینی اوپو در روز چهارشنبه از فناوری شارژ فوق سریع 125 وات رونمایی می‌کند

شرکت چینی اوپو از جدیدترین و سریع‌ترین فناوری شارژ سریع حال حاضر دنیا با سرعت 125 وات رونمایی خواهد کرد. این فناوری هیچ فشار و گرمایی به برد اصلی تلفن وارد نکرده و تاکنون به عنوان رهبر و پیشرو فناوری‌های شارژ سریع موجود شناخته می‌شود.

در حال حاضر، بالاترین سرعت شارژ در میان تلفن‌های همراه هوشمند معادل 65 وات است، اما کمپانی اوپو در تاریخ 15 جولای (25 تیر) رکورد سرعت را شکسته و فناوری شارژ فوق سریع تا توان 125 وات را معرفی می‌کند تا باتری‌ اسمارت‌فون‌ها با این سرعت شارژ شوند.

https://www.namasha.com/v/oi5j3uKv

انتظار می‌رود که اوپو در روز چهارشنبه با برگزاری یک کنفرانس خبری اطلاعات و جزییات مربوط به فناوری شارژ سریع 125 وات را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. ما از این موضوع متعجب هستیم که اوپو چگونه یک راه‌حل مناسب برای استفاده و بهره‌برداری از فناوری Super Flash Charge ارایه خواهد داد. البته، در این میان انتظار داریم که جزییاتی درباره ساختار داخلی، سیستم خنک‌سازی و استفاده تجاری از آن در تلفن‌های هوشمند منتشر شوند.

طی سال‌های گذشته، شرکت اوپو در زمینه معرفی و استفاده از فناوری شارژ سریع تلفن‌ها پیشتاز بوده است. اوپو اولین شرکتی بود که فناوری شارژ سریع 30 وات را معرفی کرد که اسمارت‌فون‌های میان‌رده برند ریل‌می از آن بهره می‌گیرند. هم‌چنین، شرکت مذکور اولین شرکتی بود که فناوری شارژ سریع SuperVOOC با سرعت 50 وات را در سال 2018 معرفی کرد. لازم به ذکر است که تلفن هوشمند اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) از این فناوری استفاده می‌کند.

و در آخر باید بگوییم که اوپو در این مسیر دست از تلاش برنداشت و در آخرین مورد فناوری شارژ سریع 65 وات را با نام SuperVOOC 2.0 معرفی کرد که هم‌اکنون، اسمارت‌فون فایند ایکس 2 از آن بهره‌مند شده است. پس نباید فراموش کنیم که اوپو در این زمینه به عنوان رهبر و پیشتاز شناخته می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH