شارژ 100 وات شیائومی

فناوری شارژ سریع 100 وات شیائومی در ماه آینده معرفی خواهد شد

شاید شما نیز در فوریه سال جاری میلادی (اواسط بهمن سال گذشته) اخبار مربوط به فناوری شارژ سریع 100 وات شیائومی را شنیده باشید. در آن زمان، یکی از مدیران شیائومی به صورت علنی درباره چالش‌های پیش روی تیم تحقیق و توسعه برروی این فناوری صحبت کرده بود. اما امروز، یکی از افشاگران بخش محصولات دیجیتال اعلام کرد که شاید شیائومی یک مسیر برای استفاده و بهره‌برداری از فناوری شارژ سریع 100 وات را پیدا کرده باشد. در واقع، می‌توان گفت که شیائومی قطعات و تجهیزات لازم برای تولید این فناوری را وارد فاز تولید انبوه کرده است.

سخت‌افزار مورد نیاز برای شارژ سریع 100 وات شیائومی که احتمالا باید آن را Super Charge Turbo بنامیم، از ماه گذشته در کارخانه‌های فاکسکان به تولید انبوه رسیده و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، شیائومی فناوری شارژ فوق سریع موسوم به Super Charge Turbo را در اوایل ماه آینده معرفی می‌کند.

صفحه Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo نیز اعلام کرد که شیائومی در حال کار برروی فناوری شارژ سریع بی‌سیم است. با این حال، هیچ جزییاتی درباره این که آیا این دو فناوری به صورت جداگانه معرفی و برروی یک تلفن مورد استفاده قرار می‌گیرند یا  این که فقط در قالب یک فناوری معرفی خواهند شد، منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH