اینستاگرام به دسکتاپ رسید

در حالیکه برنامه کاربردی اینستاگرام (Instagram) یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های اشتراک‌گذاری عکس و تصاویر روی اینترنت است، ولی فقط توسط دستگاه‌های اندرویدی و iOS قابل استفاده است. همچنین اگر بخواهید که عکس‌هایتان را آپلود کنید یا گشتی در تصاویری که دوستانتان گرفته‌اند بزنید، باید این کار را توسط یک تبلت یا اسمارت‌فون انجام دهید. در فضای آنلاین تعدادی برنامه که چنین کاری را برایتان انجام دهند وجود دارند ولی قابل دانلود نیستند که بتوانید آنها را روی رایانه‌تان نصب کنید. اما اینستاگریل (Instagrille) داستان را تغییر داده است.

اینستاگریل تمامی امکانات مشاهده تصاویر همانند اینستاگرام به جز قابلیت به اشتراک گذاری را در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه امکان آپلود تصاویرتان را ندارد (در حقیقت رابط برنامه نویسی نرم‌افزار [API] اینستاگرام این اجازه را نمی‌دهد) اما تمامی امکانات دیگر اینستاگرام را ارایه می‌دهد. حتی عکس‌های درون اینستاگرام، توسط این برنامه قابل دانلود روی رایانه هستند.

در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای سیستم‌عامل ویندوز ساخته شده است، اما وعده داده شده که نسخه مک آن نیز به زودی عرضه خواهد شد. اگر شوق آن را دارید که عکس‌های اینستاگرام را روی رایانه‌تان مشاهده نمایید، برای دریافت اینستاگریل درنگ نکنید و اینجا را کلیک کنید.

35 در مورد “اینستاگرام به دسکتاپ رسید”

  1. من با گوشی اکانتمو ساختم بعد پیجمو بستم ولی اگر کسی منو فالو کنه اصلا تو این برنامه چیزی نمیاد باید برم با گوشی اکسپت کنم چرا؟

  2. من برنامه را نصب کردم و وارد اکانت خود هم شدم
    اما هیچ عکسی از دوستانی که اد کردم و یا غیره مشاهده نمیکنم و فقط عکسها رل بصورت یک صورتک ناراحت آبی رنگ میبینم.میشه راهنمایی کنید

  3. من این برنامه رو نصب کردم.اوایل درست کار میکرد و من login میشدم اما بعد از نصب گرامبلر و آپلود عکس که ناموفق هم بود دیگه نتونستم login بشم و ارور میده میگه forbiden و نمیتونم واردشم.باید چیکار کنم؟مشکل چیه!

  4. سلام خسته نباشید اگه بخواهیم در جداب کامنت یا لایک دیگران به خودشان پاسخ دهیم “مثل بعضی افراد که اول اسم خودشان هست @اسم طرف مقابل چه کار باید کرد.
    پاسخ دهید ممنون میشوم

    1. شما وقتی جلوی اسم کسی @ بزارید .اون کامنت مستقیم به پروفایل اون شخص ارسال میشه .حتی می تونید تو یه کامنت اسم چند نفر رو با این علامت بزنید که کامنتتون برای همه اونا ارسال میشه .

    1. اکانت رو حتما باید از موبایل یا تبلت اندرویدی استفاده کنید . با کام نمیشه ساخت فقط میتونی ببینی ..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH