اسمارت‌فون شیائومی می 10 پرو پلاس با دوربین پشتی غول‌پیکر عرضه خواهد شد

اسمارت‌فون گلکسی S20 اولترا سامسونگ نشان داد که ماژول دوربین اسمارت‌فون‌های مدرن می‌تواند دارای اندازه‌ای غول‌پیکر باشد. پس از آن شاهد عرضه هواوی P40 پرو بودیم. از آن زمان به بعد تولیدکنندگان عموما بدون هرگونه نگرانی از افزایش اندازه ماژول‌های دوربین استفاده از دوربین‌های غول‌پیکر را آغاز کردند. ظاهرا شیائومی با عرضه اسمارت‌فون می 10 پرو پلاس در آینده‌ای نزدیک نشان می‌دهد که این ماژول تا چه اندازه می‌تواند بزرگ باشد.

در ادامه تصاویری از یک کیس ارائه شده که ظاهرا برای اسمارت‌فون شیائومی می 10 پرو پلاس طراحی شده است. همچنین حک شدن عبارت “100X Infinity Zoom” بر روی کیس نیز موضوعی جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد. این عبارت به وضوح نشان می‌دهد که گجت مذکور همانند گلکسی S20 اولترا مجهز به قابلیت زوم 100 برابری خواهد بود.

در عین‌حال ماژول دوربین غول‌پیکر نه‌تنها به‌ دلیل اندازه خود جالب‌توجه است؛ بلکه ابعاد آن مشخصا دلیلی منطقی دارد. به‌عنوان مثال شیائومی می 10 پرو پلاس احتمالا به نخستین اسمارت‌فون مجهز به 2 پریسکوپ با بزرگنمایی اپتیکال متفاوت یا مجموعه‌ای از چندین سنسور دوربین بزرگ خواهد بود. اما در این میان یک سناریوی محتمل دیگر نیز وجود دارد: به‌عنوان مثال در کنار ماژول دوربین می‌توان از یک نمایشگر کمکی کوچک نیز استفاده کرد.

شیائومی احتمالا در روز 11 آگوست از اسمارت‌فون می 10 پرو پلاس رونمایی خواهد کرد

کمپانی شیائومی 10 سال پیش تاسیس شد. این برند در روز 6 آوریل فعالیت خود را رسما آغاز کرد. شیوع فراگیر ویروس کرونا طی سال جاری مانع از برگزاری رویداد سالیانه کمپانی در ماه آوریل شد. با این وجود شیائومی تصمیم گرفت تا این رویداد را جشن گرفته و به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس کمپانی یک رویداد مطبوعاتی را برگزار کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها در جریان این رویداد از اسمارت‌فون شیائومی می 10 پرو پلاس رونمایی خواهد شد.

لی جون؛ مدیرعامل شیائومی امروز اعلام کرد که اولین سخنرانی عمومی وی در روز 11 آگوست ایراد خواهد شد. وی طبیعتا در گزارش خود به دستاوردهای پیشین و اهداف کمپانی طی یک دهه پیش رو اشاره خواهد کرد. اما رویداد اصلی احتمالا تحت تاثیر شعار “بالاتر، سریع‌تر، قوی‌تر” قرار نخواهد گرفت. با این‌حال احتمالا از محصولات جدیدی رونمایی خواهد شد. لی جون مشخصا اعلام کرد که “تیم کمپانی در دهمین سالگرد آغاز فعالیت خود شاهکارهای مختلفی را برای افرادی تدارک دیده که مایل به آگاهی از جدیدترین دستاوردهای کمپانی هستند.” این اظهارات به وضوح از معرفی محصولات جدید حکایت دارند. با توجه به مقیاس و اهمیت این رویداد رونمایی از شیائومی می 10 پرو پلاس کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد.

حداقل منابع خبری نزدیک اطمینان دارند که ورژن ارتقایافته پرچم‌دار فعلی کمپانی در روز 11 آگوست معرفی خواهد شد. این هندست احتمالا از یک نمایشگر آمولد 120 هرتزی و پردازنده اسنپ‌دراگون 865 یا 865 پلاس بهره خواهد برد. بعلاوه ماژول دوربین چندگانه و شارژر با قابلیت شارژ سریع 100 یا 120 واتی سایر امکانات این هندست را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH