گلکسی نوت 20

تصاویر زنده از رنگ‌بندی جدید اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی نوت 20 به بیرون درز کرد

سامسونگ در روز گذشته اسمارت‌فون‌ گلکسی نوت 20 را معرفی کرد. این تلفن‌ها در سه گزینه رنگی Mystic Green ،Mystic Black و Mystic Bronze معرفی شدند. با این حال، یک نشت جدید نشان می‌دهد که هندست نوت 20 در سه گزینه رنگی دیگر نیز به بازار عرضه می‌شود. یکی از این گزینه‌ها، رنگ صورتی است.

براساس تصاویر پست شده در توییتر که توسط کاربری با نام TEQHNIKACROSS منتشر شده‌اند، عضو پایه خانواده پرچمدار سری نوت در سه رنگ آبی، قرمز و صورتی تولید شده است. این تصاویر از یک فروشگاه سامسونگ در کره‌جنوبی ثبت شده‌اند.

البته، این مسئله یک موضوع عادی بوده و سامسونگ عادت دارد که پرچمداران خود را با تنوع رنگی بیشتری در دسترس مشتریان قرار دهد. البته، برخی از گزینه‌های رنگی مخصوص یک اپراتور موبایل یا یک بازار خاص هستند.

گلکسی نوت 20

Roland Quandt وبلاگ‌نویس و افشاگر معروف آلمانی هم تصاویری از نسخه قرمز رنگ تلفن گلکسی نوت 20 را در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت. به گفته او، این گزینه رنگی توسط اپراتور مخابراتی Korea Telecom معرفی می‌شود. این شخص در ادامه توییت خود اعلام کرد که نسخه آبی نیز مخصوص اپراتور موبایل SK Telecom خواهد بود.

گلکسی نوت 20

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره عرضه این گزینه‌های رنگی در سایر مناطق جهان منتشر نشده است. شاید شما نیز با دیدن تصاویر مربوط به نسخه‌های رنگی جدید، فکر پیش‌خرید نسخه‌های معمول این گوشی را از سر خود بیرون کنید.

اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 یکی از اعضای خانواده پرچمدار سری نوت 20 است. این تلفن از یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی سوپرآمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد که یک حفره پانچ شده نیز درون آن قرار دارد. این تلفن بسته به بازارهای مختلف از تراشه اگزینوس 990 یا اسنپدراگون 865 پلاس استفاده می‌کند. در بخش حافظه نیز یک رم 8 گیگابایت با حافظه داخلی 128 گیگابایت UFS 3.1 وجود دارد. ظرفیت حافظه ذخیره‌ساز نوت 20 قابل ارتقا نبوده و این تلفن هیچ شکافی برای کارت حافظه خارجی ندارد.

گلکسی نوت 20

در پنل پشتی یک دوربین سه‌گانه دیده می‌شود. این مجموعه از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسل و یک سنسور التراواید 12 مگاپیکسل تشکیل شده است. زوم اپتیکال هیبریدی دوربین 3 برابر بوده و نهایت زوم آن 30 برابر است. به علاوه، دوربین دستگاه توانایی ضبط ویدیوهای 8K را نیز دارد. در جلوی تلفن یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسل تعبیه شده است.

گلکسی نوت 20 تاییدیه IP68 را دریافت کرده و در برابر ذرات آب و گرد و غبار مقاوم است. از سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تلفن پرچمدار می‌توان به بلندگوهای برند AKG، سنسور اثرانگشت التراسونیک زیر صفحه‌نمایش، باتری 4500 میلی‌آمپر با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 وات، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH