شرکت کوالکام احتمالا از تراشه اسنپدراگون 860 رونمایی می‌کند

براساس یک پست که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است، به نظر می‌رسد که شرکت آمریکایی کوالکام نسخه جدیدی از تراشه‌های سری اسنپدراگون 800 را با نام 860 معرفی خواهد کرد. تصویر این پست توسط حساب کاربری Digital Chat Station منتشر شده که نشان می‌دهد در یک جلسه شرکت OPPO به نام تراشه اسنپدراگون 860 اشاره شده است.

در حال حاضر، تراشه اسنپدراگون 865 پلاس به عنوان یک تراشه پرچمدار در تلفن‌های هوشمند سال 2020 تعبیه شده است. هم‌چنین، انتظار می‌رود که این شرکت در پایان سال جاری میلادی از تراشه اسنپدرگون 875 برای پرچمداران سال 2021 رونمایی کند. ما احتمال می‌دهیم که تراشه مورد بحث در جلسه شرکت چینی OPPO کمی ضعیف‌تر از نسخه 865 باشد.

اسنپدراگون 860

فرد مرتبط با این جلسه در ادامه پست خود می‌نویسد: “این تراشه می‌تواند نسخه لایت اسنپدراگون 875 (یا اسنپدراگون 875G) باشد.”

تاکنون جزییات زیادی درباره این چیپست جدید منتشر نشده، اما با توجه به این که نام آن توسط یک شرکت تولیدکننده تلفن هوشمند به میان آمده است، می‌توان احتمال داد که کوالکام آن را وارد خط تولید کرده باشد.

ما اعتقاد داریم که معرفی تراشه اسنپدراگون 860 در میان تراشه‌های سری 800 کوالکام باعث بی‌نظمی خواهد شد. چرا که تعداد کمی از تولیدکنندگان تلفن همراه درون محصولات خود از تراشه‌های سال قبل استفاده می‌کنند و معرفی این تراشه باعث می‌شود که تولیدکنندگان از میان سه گزینه اسنپدراگون 860، 865 و 865 پلاس یکی از آن‌ها را انتخاب کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH