در باز شد گل اومد، بازارچه خوش اومد!

سرانجام تصمیم گرفتیم تا بخش کوچک دیگری را به سایت و تحت عنوان بازارچه ایجاد کنیم. البته در اینجا احتیاج نیست که شال و کلاه کنید و سبد خریدتان را به دست بگیرید، بلکه هدف تنها اطلاع رسانی صحیح و تا حد امکان دقیق، جهت قیمت‌های وسایل دیجیتالی حوزه فناوری است. به همین خاطر، ابتدا با تلفن همراه کرکره بازارچه را بالا خواهیم کشید و سعی داریم تا قیمت‌ها را جهت اطلاع شما، همیشه آپدیت و به روز نگاه داریم (یعنی با این نوسانات عجیب ارز می‌شه؟!). منتظر افتتاح و احداث بخش‌های بیشتری از آی تی رسان باشید، ما جدا قصد داریم دنیای متفاوتی از آی تی را به شما نشان دهیم (حداقل در ایران!).

5 در مورد “در باز شد گل اومد، بازارچه خوش اومد!”

  1. خوبه ولی اگه گسترشش بدین و همه وسایل دیجیتال رو شامل بشه خوبه و از این لحاظ که چند درصد امکاناتشون توی ایران قابل استفاده است هم بررسی بشه خیلی خوبه.

  2. بابا کارتون خیلی درسته
    تو نظرسنجی سایت بیشترین رای را بخش بازارچه گرفته برا همین اولین بخش اضافه شده به سایت بازارچه است
    * توجهتون به نظر کاربرا منو کشته *

  3. بنظر من شما در هر صورت موفق میشید البته با این وضعیت ک قصد فروش ندارید. اما اگه قصد ایجاد و اضافه کردن قسمت فروش رو به سایت دارید حتماً کارتتون سخختر خواهد شد.
    باتشکر. اما بروز رسانی و اطلاع رسانی قیمتهای 22/4 عالی بود.

  4. با تشکر
    امیدوارم که به خواسته ها تون برسین با توجه به رقیب های که در این زمینه دارین از دیجی کالا گرفته تا آل دیجیتال و غیره کار سنگینی دارین. تازه این سایت ها کار فروش رو هم انجام می دن .
    تقریبا یک سال پیش مجله دانستنیها دیجیتال هم همین کار رو می کرد اما بنا به دلایلی رویه کاریش رو عوض کرد و دیگه قیمت ذکر نمی کنه (حتما به خاطر اینکه از یک شماره تا یک شماره دیکه قیمت ها دوبل نکنه باید 50 درصد گرون کنه)
    با توجه به نوسانات غیر معقول ارز امیدوارم بتونین این کار رو انجام بدین اون هم در بازار موبایل که اکثر محصولات قاچاق هستند و مثلا بازار موبایل با علایدین فرق داره اصلا طبقات علایدین در قیمت با هم فرق دارن
    به هر حال موفق باشین و در این راه استوار
    باتشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH