غیرفعال کردن کراس‌پلی Call of Duty Modern Warfare در پلی‌استیشن 4

آموزش غیرفعال کردن کراس‌پلی Call of Duty Modern Warfare در پلی‌استیشن 4

اگر شما نیز یکی از کاربران نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Call of Duty Modern Warfare باشید، آنگاه شاید بخواهید که به غیرفعال کردن ویژگی کراس‌پلی این عنوان در کنسول خود بپردازید. اگر این‌گونه است، پس پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

Call of Duty Modern Warfare در سال 2019 عرضه شد و با ارائه قابلیت‌های انجام بازی به‌صورت کراس‌پلی و کراس‌پلتفرم، توانست که توجهات زیادی را به خود جلب کند. بسیاری از کاربران از وجود این ویژگی‌ها راضی هستند، زیرا بدین ترتیب می‌توانند با دوستان خود که از پلتفرمی متفاوت (همانند رایانه‌های شخصی) استفاده می‌کنند، به‌صورت همزمان به بازی کردن بپردازند. اما آن روی دیگر سکه نیز این است که کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی، تقلب و هک‌های مختلفی را در بازی اعمال کرده و همین موضوع باعث شده تا تجربه بازی مخصوصا برای دارندگان کنسول‌ها، ناخوشایند به نظر برسد.

در هر صورت اگر می‌خواهید که در پلی‌استیشن 4 خود از کراس‌پلی COD: Modern Warfare استفاده نکنید، آنگاه باید به شما بگوییم که کار چندان مشکلی را پیش رو ندارید. البته لازم به ذکر است که بگوییم این راه‌کار برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان کارساز نیست. از آنجایی که کراس‌پلی در حالت پیش‌فرض فعال است، پس شاید اصلا متوجه امکان غیرفعال کردن این ویژگی نشده باشید. در ادامه به گام‌های موردنیاز جهت انجام این کار می‌پردازیم.

نحوه غیرفعال کردن کراس ‌پلی Call of Duty Modern Warfare در پلی‌استیشن 4

  1. ابتدا باید بازی Call of Duty Modern Warfare را اجرا کنید.
  2. منوی “Options” را باز کنید.غیرفعال کردن کراس‌پلی Call of Duty Modern Warfare در پلی‌استیشن 4
  3. به برگه “Account” بروید.
  4. در برگه Account به جست‌و‌جو پرداخته تا بتوانید “Crossplay” را پیدا کنید.
  5. حال باید تنظیمات Crossplay را بر روی “Disabled” قرار دهید.

بدین ترتیب با انجام اقدامات بالا، شما فقط می‌توانید بخش چندنفره بازی‌های Call of Duty Modern Warfare و Call of Duty Warzone را به همراه کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 تجربه کنید و بنابراین دیگر خبری از کاربران پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نخواهد بود.

در پایان باید این نکته را نیز به یاد داشته باشید که بازی کردن در حالت کراس‌پلی، باعث می‌شود تا شما بتوانید با طیف گسترده‌تری از کاربران به رقابت پرداخته و همچنین سریع‌تر نیز بتوانید در رقابت‌های (match) گوناگون شرکت کنید. استودیوی Infinity Ward همچنان در تلاش است تا حساب کاربری متقلبان بیشتری را مسدود کند.

2 در مورد “آموزش غیرفعال کردن کراس‌پلی Call of Duty Modern Warfare در پلی‌استیشن 4”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH