حضور دستگاهی( LG Liger) با مشخصات شبیه به LG G3 در بنچمارک انتوتو که ظاهرا جی 3 نیست!

بر اساس گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد، اسمارتفونی ساخت ال جی در بنچمارک انتوتو ظاهر شده که مشخصاتی شبیه به جی 3 معرفی نشده دارد. تنها تفاوتی که می‌توان به آن اشاره کرد به رزولوشن اعلام شده این دستگاه یعتی 1920×1080 پیکسل باز می‌گردد و این در حالی است که جی 3 قرار است با صفحه‌ای با رزولوشن 2560×1440 پیکسل بی‌آید. در همین بنچمارک انتوتو بود که صفحه ال جی جی 3  از نوع QHD اعلام شد. این احتمال نیز وجود دارد که این مدل بی نام و نشان نسخه بین المللی ال جی جی پرو 2 باشد، اما ااین سازنده کره‌ای اصرار دارد که نامی از این هوشمند نبرد.

به گزارش سایت فون آرنا، یکی از خوانندگان همیشگی و وفادار که پیش از این هم اطلاعاتی از این قبیل در اختیار این سایت قرار داده بوده، گفته که این مدل احتمالا یک هوشمند جدید با نام  LG Liger است. اطلاعاتی که او در اختیار سایت قرار داده از کدی است که توانسته آن را رمز گشایی کند. این مدل سه نسخه متفاوت برای سه اوپراتور Korea Telecom, LG Telecom  و  SK Telecomکره با نام‌های LG-F450K, LG-F450Lو  the LG-450Sدارد. این خبرچین به سایت گفته است که این مدل احتمالا مدلی بین ال جی جی پرو 2 و ال جی جی 3 خواهد بود و هیچ اشاره‌ای به اینکه ممکن است نسخه فول اچ دی جی 3 باشد نکرده است.

این تلفن هر چه که باشد، قادر به ضبط و پخش ویدئو 4K است.

از دیگر مشخصات آن می‌توان به اسنپدراگون 801، رابط گرافیکی آدرنوی 330، دوربین پشتی 13 مگاپیکسل و دوربین جلویی 2 مگاپیکسل، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

AnTuTu-Benchmark-visit-reveals-alleged-specs-for-mystery-model

1 در مورد “حضور دستگاهی( LG Liger) با مشخصات شبیه به LG G3 در بنچمارک انتوتو که ظاهرا جی 3 نیست!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH